A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Fluence (2010)

Fluence 1,6 privileg+ 

Az ítélet értékelése
3,8(6 db)

Flu a Gall

Szöveges ítélet

Elöször is, nem akartam renaultot venni.
Hogy miért? Mert abba a hibába estem, hogy mások azt mondták, nem jó autó.
Ár-érték arányban kerestem autót, így került a látószögembe a fluance.
Először csak nézegettem, kopogtattam, rángattam, majd a szerelőket kérdeztem, de semmi negatívum.
Eljött a nap, amikor beültem egy renaultba.
Azonnal beleszerettem és azt mondtam ez kell nekem!
Már 2 éve kerestem autót, sok típust megnéztem, de egyik sem tetszett igazán.
A gyártás hosszú volt, talán ez egyedi exktrák miatt, vagy kitudja?
Az átvételnél alig vártam, hogy a feleslegesen soknak tűnő papírokat elvigyék már és végre a lényegre térjünk: az autóra!
A külső design véleménymegosztó (ezért jó), az össze szerelési minőség alul marad a renault clió III nem Törökországban készült modellhez képes.
Az autóba beülve egy kényelmes (176cm), németes belső design fogad.
Minden funkcionális kezelőszerv kézre esik.
Beindítás után jött a meglepetés.
Elindultam és az autó hangját alig lehetett hallani.
A kormány olyan könnyű volt, mintha nem is a kereket mozgatná.
Aztán jöttek az extrák: arkamys hifi, ami amilyen egyszerű annyira tökéletes
A sok kényelmi funkciót segítő segéd berendezések sokasága.
Az autó belső atmoszférája felső kategóriás érzetet kelt.
Az autó úttartása jó , (aki ült már 92-es évjáratú Honda coupe civic-ben, na attól azért messze van ez az egyenes futás) viszont jól fordul!
A váltó kifejezetten ehhez az 1,6-os motorhoz jó, a kapcsolási érzet a közel-keleti országokban jó , de a mi hondás, BMW-s világunkban még franciásan egzotikus.
Futóműve nekem tetszik, bírja a gödröket, a kanyarokba nagy sebességgel beesve, majd fékezve és kigyorsítva nincs különösebb reakcióváltás vagy kitörési hajlam.
Az ESP szinte a gumi tapadásáig nem szól bele a vezetési stílusomba.
A hirtelen irányváltásoknál nem tapasztaltam sodródási hajlamot.
Kis ívű kanyarokban sínautósan tud kanyarodni.
Na de! Ez egy olcsó családi autó, hát ezért szeretem.
Az autóm megvásárlásánál már túl voltam a 40. autómon. Az utolsó 5 mind új volt és volt köztük olasz, francia, japán, német, angol is. Ezek alapján úgy gondolom, hogy ha valaki 6év/200e km-ben gondolkodik és nem akarja mindig egy 6-os BMW- hez mérni az autóját, érdemes megnéznie.
Egy kis negatívum, ami nem az autó hibája:
A beépített Tom-Tom navigácíó jól müködne, ha nem lenne ilyen szerencsétlen a tom-tom cég, a hibákat tudják, ismerik, napi száz telefont kapnak, de megoldani azt nem akarják, legalábis nem abben a fényévben.



Hibalista

- Még nem rontottam el semmit

Ide hordtam szervizbe

még nem volt rá szükség

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2010
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? E 220 Következő autója? ha nem lesz benzin, elektromos
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Fluence 2010 (2010)

További ítéletek (30 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)