Lejtőn a szar is legurul
Szöveges ítélet
Aki szeret 15000-enként gömbfelyeket cserélni, 30000-enként kerékcsapágyat az ki ne haggya. Én 200000-el vettem 1000után cseréltem először kerékcsapágyat hát amit beleraktam (timken)10000-ret bírt ez nem éppen egy ász. Talán az eredeti NSR jobb lesz. Rohadtúl vigyázni kell a vízre mert a hőmérőt azt kispórolták a forpont jelző pedig soha nem is fog kigyulladni és egész biztos a hengerfej csere. Megpakolni 350kg+2fő max különben hátsó futómű csere. Így serdülő lánykorára kezd nagy lenni az étvágya a hajdani 6/8 mostanra 8/10 az olajat is zabálja mint krumpli a sütőbe talán egy kis motor generál húszból megéri szelepszárszimeringekkel meg gyűrüzéssel az utolsó probálkozás mint szőkenőnél férjhezadás. Zárakat nem érdemes cserélni inkább elektromosra átalakítani pár rongyból. Szerelni frankó mindent meglehet csinálni rajta egy aknás garázsban alkatrészek jó árban vannak főleg ha valaki használja a netet. Szegény melós autájának tuti főleg ha 5személyes, remélem még kihúz egy évet.
Hibalista
- futómű,hengerfej, zárak
Ide hordtam szervizbe
Csak saját magam javítom.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Itt is csak én szerepelek.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 200000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 9 | Következő autója? | bármi csak kisebb ne (talán dacia kombi) |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.2/10) |