A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Espace (1996-2002)

Espace 2,0i (Grand) 

Az ítélet értékelése
4,0(4 db)

Batár csomagnyelő

Szöveges ítélet

Ez mar a masodik Espace a csaladban elottuk egy Golf III as enyhen fapados verzionk volt. Mondanom sem kell hogy a kulonbseg eg es fold. Ez az auto egy orias. Az hogy szinte minden hosszabb utra sikerul plafonig pakolni abszolut nem az o hibaja. Ket vagy tobb gyerek mellett szinte kotelezo darab. Tipikus francia auto elol ket fotel hatul 3+1 (meg 1 belefer) kismillio kenyelmes pakolasi lehetoseggel. A hatso ulesek varialhatosaga es allithatosaga peldas. Ulesenkent donthetoek elolre hatulra allithato soronkent varialhato es 5 perc alatt kiszedhetoek. Az auto 110e koruli km-el vettem igy meg eleg kellemesen megy (az elozo Espaceban 210e km volt es erezheto a kulonbseg) bar nem neveznem raketenak a 8szeleppel, igaz nem is ezert vettem. Eleinte kicsit bantam hogy nem 16v t vettem de vegulis max nem tankolok majd annyit. :) 140-150 et kifejezetten szereti ,halkan es kenyelmesen hegynek fel is tartja az emlitett plafonpakolt uzemmodban is. Ilyenkor 9,5-10L korul eszik ami szerintem egy ilyen koru/meretu/motoru autotol nem tul rossz.
Varosban azert 11L ala nem igazan lehet vele menni. Szuper hogy ellatok az elottem levo autok folott igy mar idoben tudom mikor mire szamithatok. Imadja az egesz csalad. Foleg a hosszabb utak miatt masodik autonak vettuk, nem egy idealis munkabajaros auto. A varosi forgalommal nincs gond de a parkolas nem tul egyszeru a mereti miatt.

A tipikus Espace betegsegek azert neha kicsit kedvet szegik az embernek ugymint:
- legzsakok elektronikai csatlakozoinak forrasztasa (160euro muszerfalbontassal egyutt)
- futesradiatorok csopognek (csere parban muszerfalbontassal jo sok penz)

Egyeduli negativum a kormany anyaganak minosege, borzasztoan gagyi ,hamlik az egesz ,vagy en vettem izzadoskezuektol a kocsit.

Amugy nem sokat van szervizben de ha megyek akkor tudom hogy nem lesz olcso mulatsag.

Osszesegeben nagyon elegedett vagyok az autoval es biztos hogy a markanal is maradok. Esetleg ha a gyerekek felnonek annyira hogy ne lakjak le belsejet akkor egy IV es Espace re benevezek.

Hibalista

- legzsakkal kapcsoltaos elektronikus kutyuk
- radiatorok

Ide hordtam szervizbe

muhely1

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

muhely2

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1998
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 110000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Espace Következő autója? Renault Espace IV 2.2dci
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Espace 1996

További ítéletek (23 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)