Francia rettenet
Szöveges ítélet
A kocsi futóműve ami valamire való, a többi francia sz*r. A gyári 3.9-es normát nem tudom ki találta ki? 5 liter alá nem lehetett levinni. Ha nyomja neki az ember 9 litert is megeszi gázolajos léttére. Kényelmetlen az ülés, a kormánytól nem látni a műszerfal legfontosabb kijélzőjét (olajnyomás lámpa) ami elég sűrűn világított. A fékek elég veszélyesek rajta (az ABS elég sokat kerreg). Nem kéne több francia autó
Hibalista
- 30 ezertől zabálta az olajat
- turbó 80 ezertől bohóckodott
- 90 ezernél megállt az autó (főtengely jeladó meghalt nem indult el többé amíg ki nem cserélték)
- fékek 30 ezrenként csere
- 130 ezernél a hátsó csapágy megadta magát.
-
Ide hordtam szervizbe
Budapest BM Heros
Elég trehány banda. lassan és hanyagul dolgoznak.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Budapest Posta autó
Kicsit jobb mint a BM Heros, de nem sokkal
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 130000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Combo 1.4i | Következő autója? | Opel Zafira 1.8i 16v |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.5/10) |