A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Pontiac » Firebird

Fir Formula 5.7l 

Az ítélet értékelése
4,0(3 db)

A száguldó tűzmadár

Szöveges ítélet

Régi álmom volt egy ilyen kocsi. Ez a kocsi kintről került be, enyhe sérüléssel, a cél az volt hogy a motor az 5.7 literes V8-as legyen, és persze a sokak által kedvelt hátsókerék hajtás.
A kocsi majdnem 5 méter hosszú, 2 méter széles, az ajtók vagy 30 centi vastagok, szóval van benne anyag. Ami még megfogott benne az a targa tető, nyáron majdnem kabrió, és fennt hagyva is hatalmas térérzetet ad. Az autó karosszériája sok helyen műanyag, de még így is 1.56 tonna a kicsike.
Sajnos a bélter anyagminősége hagy némi kivánnivalót maga után, és európai autóból átülve nagyon nehéz megszokni (enyhén szólva zörög, zajosabb). Meglepően sokminden belefér az autóba, ezzel költözködtem, és a 72 centis képcsöves tv-t egyedul be tudtam varázsolni hátulra( az ülések lehajthatóak). A hátsó ülések amolyan félnek számítanak, hosszabb utazásra senkinek se javasolnám, csak max gyereknek, de ő se látna ki sokat.
Mindenki azt hiszi a közel 6 literes motor egy benzin temető. Persze nem hasonlítható egy 1.0-ás smarthoz, de míg a mondeóm 10-11 liter között evett, ez vegyes fogyasztasnál beeri 12-vel, ami szerintem jonak mondhato.

Pár nyers adat még:
5690ccm
305 ló
465 nm
5.2 sec 0-100kmh (versenyen mért)
1/4 merfold 13.6 volt az eddigi legjobbam
1560kg

Hibalista

- Szilent csere a jo magyar utakhoz $140 az egesz keszlet a kocsira - Hatso Torsen difi $100 - injector tisztitas kb 20000 penz volt szerelessel - ablakemelo motor $15 - teljes eu-s első lámpaszett 60.000 - törött szeleprugó 4000+javitas - sok kopó alkatrész a 11 év alatt: féktárcsa, fékpofa, hátsó lengéscsillapító, olajcserék, olajszűrők, szíjjak, etc.. -

Ide hordtam szervizbe

Szentesi ur a legjobb, amit en nemtudok megcsinalni, azt rabizom. Ezenkivul egy fehervari BMW szervizben szereltuk a kisebb javitasokat (szilent cserek, injector tisztitas, etc).

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 11 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Mondeo 2.0 GLX Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Pontiac Firebird

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)