A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » Partner (1996-2007)

Partner 2.0 HDi 

Az ítélet értékelése
2,0(2 db)

Bevált: 13 év 350 ezer km.

Szöveges ítélet

Újkora (0 km) óta használom, igazi igavonó, megbízható, tágas, családi autó, és munkaeszköz, amivel reggel elviszed a gyerekeket a suliba, azután szaladgálsz a városban, árut viszel vagy építkezel vagy kutyát viszed beoltatni. Igaz felvágni még új korában sem lehetett vele, de legalább nem irigyelnek. Akiket nem zavar, hogy a sznobok teherautónak nézik, azoknak csak ajánlani tudom.
Hihetetlen mennyiségű cucc fér bele. Autópályán nem gond a tartós 130 hegynek fel. A hátsó ülésen hosszú távon ülni nem túl kényelmes, erre akkor jöttem rá, mikor már a gyerek is vezetni kezdett, és hátra "kényszerültem".
Előtte a csemeték nem panaszkodtak, Görögországig is elvoltak a gyerekülésekben. A hátsó tolóajtók kezelését a "kezdőknek" mindig oktatni kell...
Legjobban a rugózását szeretem: jobban megfelel a pesti utakhoz, mint a legtöbb japán, vagy német autóé.
Mondjuk, meg is van az ára, mert ez a típusú Peugeot hátsó híd nem bírta tovább 250 ezer km-nél, utána fel kellett újíttatni.
Ez vidéki műhelyben 100 ezer felett volt.
A 2.0 HDi motorral meglepően jól megy, még fullra pakolva is.
Bár a féke egy kicsit gyengusz. Dinamikus városi tempónál, és télen jól jött az ABS.
A fűtése és klímája lehetne erősebb is, de a Webasto állófűtés beszerelése után szuper lett.
Mivel "autós" vállalkozásom van, a rendszeres szervizt mi végezzük.
Csak olyan alkatrészeket kellet cserélni, ami amúgy is kopó.
Ez természetes.
Ennyi futás után a motort, vagy a segéd berendezéseit nem kellet javítani..
Olajat új kora óta egyformán fogyaszt, kb 1 litert 20.000 km alatt.

Az azért fájt, hogy a főtengely "rezgéscsillapítós" szíjtárcsáját kétszer is cserélni kellett, mert zörgött ( 50 ezer Ft/alkalom; 2002 évi ár!) , de harmadszorra fixre cseréltük. Azután fél-gumisra.
Azzal fut vagy 10 éve.
Figyelem jövőbeni pözsósok: ha zörög a gyári tárcsa, gyorsan cserélni, mert széthullik, és tönkre vághatja a vezérműszíjat is, az pedig egyenlő a motorgenerállal!
Nagyon megbízható, csak egyszer okozott félórás fejfájást, mikor a motortest kábel elszakadt, az autó nem indult, és a visszajelzők megbolondultak.(Ez is Peugeot betegség, javaslom előre megerősíteni!)
Ezeken kívül "franciás" elektromos hibája nem volt.
A magasság egyetlen hibája, hogy a síbox használata kissé bonyolult, kis szék kell hozzá.
De azért tetőcsomagtartó nélkül bármilyen mélygarázsba bemehetsz vele, be fog férni.
Az üléseket átlagosan magas ( én 180 centi vagyok) embernek ajánlom.
A 196 centis kollégámnak nem elég az ülés hátratolása, de a 165 centis srác lábának meg útban van a "kardánbox".
Sajnos a 13 év, és az utcán parkolás már kihozta a rozsdát, hamarosan kénytelen leszek a küszöböket javíttatni.
De még megmarad, harmadik autónak.

Hibalista

- Hosszú a lista, de hát mégiscsak 350 ezer km alatt...: légmennyiség mérő 20000Ft, motorhőmérő szenzor 3000Ft,vezetőűlés párna és rugói, főtengely szíjtárcsa 50000-ért, harmadszorra már fix-re cseréltük azóta mentem vele 100 ezret hibátlanul, de később utángyártott félig gumisra váltottam. Minden ami kopik néha többször is:lengőkar gömbfej felújítás 6000, és kpl. lengőkarok 20000, (mivel egyben cserélendő), első rugók kétszer, vezérműszíj+feszítő görgő,vízpumpa, fékek. - Viszont eredetiek, mert jó erősek a lengéscsillapítók. - 230 ezer után kuplung, 240 ezer-nél hátsóhíd felújítás (az húzós volt-100 ezerFt) de ez Peugeot Citroen típushiba. - Igazából 200 ezer után jönnek a nagyobb kiadások. -

Ide hordtam szervizbe

Garancia alatt: Gablini ZuglóNagyon korrektek voltak.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Gari után SK, vagyis saját műhelyünkben.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 13 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 350000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Kadett 1.6D Következő autója? Octavia 2.0 CR TDI
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot Partner 1996

További ítéletek (130 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)