A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 508 (2010-2014)

508 2.0 (163LE) Allure 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nyugodtan valaszd - ez tenyleg jo!

Szöveges ítélet

Felve valasztottam Peugeot-t, elsosorban a minosege miatt. Az elmult 3 ev minden Peugeot-ja a minosegi listak elen van, ez gyozott meg (meg hogy vegtere is cegauto).
A kocsi kivul-belul elegans, sokkal jobban tetszik, mint a kategoriatarsak (Passat / Avensis / Mondeo), es a muszaki adatai is impresszivek voltak, messze a hasonloak elott (hibriddel azonos kornyezetvedelmi plakett, jobb gyorsulas a 170LE-s Passatnal, jobb fogyasztas, stb.).
Jo arban van a kocsi, franciasan sok extraval szerelik. Nekem minden valaszthato foldi jo benne van, kiveve az automata valtot (elvileg csak ezzel szerelik, de a japan gyar a cunami miatt leallt, es egy idoben szerelek - szerencsere - kezi valtoval is).
Kimondottan kenyelmes, vilagos borrel roppant elegans. Mondjuk akkor szep belulrol is, ha navival szerelik - egyebkent olyan furcsa ureg marad a kijelzo alatt. A kocsi alapkaraktere amugy nemetes, semmi francias ringatozas, felesleges design elem vagy elnagyolt reszlet nincs rajta.
A gyorsulasa 100-ra 9 mp-en is belul van kezi valtoval. Fogyasztasat sikerult egyetlen egyszer 3,9-ig levinnem stabil 90-es temponal egy hosszabb úton. Realisan 150-nel mar megeszik ez is 6,8-7,2 litert; varosban siman lehet 8 liter felett is. Ezzel egyutt a varoson kívül normal vezetes mellett teljesen realis az 5,2-5,6 kozotti fogyasztas.
Osszeszereles minoseget tekintve egyelore a VW elott all. Az nekem nyikorgott uj koratol, es voltak elektronika gondok; ennel semmi. A EPS sokkal hatekonyabb, ahol a Passat tolta az orrat, ott ez azonos temponal sokkal jobban iven tarja a kocsit. (Egyebkent imadtam a Passatot is, es itt ugye nem a legujabb generaciohoz hasonlitom most.)

Par kritika: A csomagtartorol nyitaskor belecsepeg az esoviz. A multimedia kijelzo nem erintokepernyos, igy maceras a celt beirni. A rendszer a mobiltelefont lassan kezeli. (Kezi valtoval ugy tudom, mar nem aruljak, az automatat ugyan jonak mondjak, de nem duplakuplungos.)

Minden felmem ellenere jo valasztas volt. Keves hasonlo van az utakon, megfordulnak utana, jol fogyaszt, minden extra belefert a keretembe, es van karaktere. A markaimage remelem helyrejon idovel...

Hibalista

- Nem volt rajta javitani valo eddig, pedig elég kukacos vagyok. - (Ez elott uj Passatom volt azonos motorral / felszereltseggel. Az 4x volt szervizben az elso fel evben...)

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Fabian Budaors

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2011
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Passat 2.0 PDTDI 170LE Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 508 2010 (2011)

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)