A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 508 (2010-2014)

508 1.6 THP ACTIVE 

Az ítélet értékelése
3,1(12 db)

Nagyautós kényelem,kis fogyasztás,sportos teljesítmény

Szöveges ítélet

A formája kicsit franciásan retrós és modern egyszerre. Azt nem mondom, hogy szép, mert ahhoz elég megosztó, de kétségkívül egyedi és elegáns, így elég sokan megnézik. Nem csoda, hogy az utakon több mint két évvel a forgalmazás megkezdése után is kicsit kuriózumnak, különlegességnek számít. Nem rohangál belőle túl sok. Nem egy tucatautó, és nem is szeretném, ha azzá válna.

A beltér anyagai abszolút értelemben is a prémiumminőség magasságában vannak. Jó érzés benne utazni. A belső tér bőven elég 4 embernek hosszú távon is. A csomagtartó lehetne kicsit tágasabb magasságát tekintve.

A váltó kapcsolási érzete csak Peugeot mércével nézve jó. Jó viszont az áttételezése, 130-nál 2800-at forog a motor, így autópályán is stresszmentesen csendes. 4-ben simán futja a 190-et. Az autós újságírók dicsérik, hogy mekkora előrelépés az előzőekhez képest, ezt csak a 208 tesztvezetése óta értem, hogy miért... Automatával sajnos nem lehetett rendelni.
A futóműve feszesebb annál, mint amit a franciáktól megszokhattunk. De nem a futómű a hibás, hanem a magyar utak… Nagyon jó az ESP-je, sokszor észrevétlenül avatkozik be, ha hülyeséget csinál az ember. Azonban nem lehet kikapcsolni. (Illetve ki lehet, de úgyis visszakapcsol.)

A motorja a BMW fejlesztésű 1.6-os THP. Két dolog miatt választottam ezzel a hajtáslánccal az autót: Az egyik, hogy több kereskedésben kipróbáltam dízellel, de az nekem sehogy nem illett ebbe a kocsiba. Még most sem tudnám elképzelni benne a dízel kerregést , annak ellenére, hogy elég kulturált a 2.0 HDi. A másik műszaki jellegű. Ezzel a motorral 100 kg-al könnyebb az autó, mint a 163 lovas dízellel, így sokkal semlegesebbek a kanyartulajdonságai, mert kevésbé orrnehéz. Alig eszik többet, mint a HDi és 800.000-el olcsóbb is. Mindemellett hasonlóan dinamikus. Főleg városon kívül használom, a fogyasztása nálam 7 liter körüli, és 9,5-nél többet még semmilyen körülmények közt nem sikerült belől kihoznom. Téli kerékkel és klíma nélkül egy kis odafigyeléssel 6-6,5 liter körül tartható a fogyasztás. Ez szerintem nagyon jó, de nálam a városi használat max 30%-ra tehető. Dinamikusnak eddig is dinamikus volt, de mióta kapott egy chiptuningot, azóta még jobban húz. 180 lóerő és 300 nm forgatónyomaték, ezek már olyan adatok, amit a Mazda 2,2-es turbodízele is már röhögve tud manapság. :-) A piros zóna kezdeténél nem tilt le, hanem engedi 6800-ig pörögni és ekkor sem fogy ki az erőből. Amúgy ez a motor amióta létezik, minden évben nyeri az Év motorja díjat a saját kategóriában. Saját mérés alapján 3.-ban 5,5 mp alatt gyorsul 80-ról 120-ra. Ez az autó ezzel a motorral mégis hosszú, autópályás utazásokra való.

Amiket nem szeretek:

csomagtérfedélről nyitáskor a víz a csomagtérbe zúdul
ülésmagasság túl magasan kezdődik
hátsó ablakra nem ártana ablaktörlő
fordulóköre nagyon nagy
zörögő hangok B oszlop felől
a TMC szolgáltatás csak a 2.2-es szoftver megjelenése óta működik Mo-on

Hibalista

- A kerékjárati szövet felpúposodott és már majdnem hozzáért a gumihoz. Garanciális csere - A tükrök akadozva nyílnak ki.

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Qualité Jászberény.Igaz, nem sok dolguk volt a kocsival, de fogadtak szombaton.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2011
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Cee'd 1.6 CRDI Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 508 2010 (2011)

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)