A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 508 (2010-2014)

508 1.6 THP Active 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

a francia ujfiu a nemetek kozott

Szöveges ítélet

A vezetesi poziciot eleg nehez megtalalni elsore, de ha sikerul akkor tokeletes. A belso kidolgozasa nagyon szep es pontos, egyedul a kulcsnal kapkodtak el, de az a legkevesebb. oriasi a hely belul, a kulso mereteit elnezve ez varhato is, viszont parkolasnal sincs vele gond, konnyen es pontosan be lehet forditani ahova kell. a xenon egy picit magasan szor gyarilag, ezt majd a kovetkezo olajcserenel megemlitem bent hatha tudnak vele valamit kezdeni, amugy nagyon hasznos a kanyarkoveto funkcioja. A motorral semmi gond nincs, hiaban a nagy test a turbonak hala konnyeden repul a bode. fogyasztasa eleg valtozo, orszaguton 6,5-7l korul mar a "fizetos" zonaban haladunk, kisebb varosban vagy dugo nelkul olyan 8 liter a fogasztas, a dugoban acsingozas viszon siman feldobja 9-9,5 literre. varoson belul 45 korul mar elbirja siman az 5.et 55 korul pedig 6.ban lehet kruzolni akar. a valto kapcsolasi erzete nem az igazi, de az elozo 307es valtojat igy is joval felulmuja. a kormanyszervo mindig kello mennyisegu rasegitest ad. a futomuvel komoly gondok nincsenek, nem tul puha, nem is tul feszes, a magyar utakra pont hozza az elvarhatot, azert temposabb kanyarokban picit jobban foghatna a kaszni. a legnagyobb baki a csomagter ajto kialakitasa mert sajnos minden becsopog a csomagterbe ha vizes idoben nyitjuk fel, van meg egy aprobb hiba, a vetitett kijelzot nem lehet normalisan beallitani, de azt amugy is felesleges extranak tartom. alapvetoen kellemes benyomast kelt az auto mindenkiben, rendszeresen megbamuljak az utcan, nem igazan tudjak hova tenni, tul nemetes egy franciatol.

Hibalista

- elromlani semmi se romlott meg el, egy ket aprobb hiba jott csak elo, a bluetooth neha megorul es csatlakozas kozben megall. a kovetkezo ujrainditasnal viszont mar megint tokeletesen mukodik. illetve egyszer az elso lampa beparasodott belulrol (megvetel elott sokaig allt beinditas nelkul az auto a telepen valoszinuleg ezert) azota kiszaradt a bura es nyoma sincs.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2010
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 12000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 3200
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 307 Break 1.6 Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 508 2010 (2011)

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)