A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 407 (2004)

407 1,6 HDI Excutive 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kedvelt Cic-mic

Szöveges ítélet

Nem volt még Peugeot-om, er?sen féltem t?le. Egy jóbarátom beszélt rá, hogy a 407-et nyugodtan megvehetem. Eddig csak jót és szépet irhatok róla. Tény, még csak három hónapos, de eddig a legkissebb rendellenesség sem volt. A kényelem, a komfort leny?g?z?. A motor a legkissebb Dizel, de nem kell vele égni. Úgy gyorsúl mint egy benzines, (turbódizel) a fogyasztása viszont öngyújtó. A fútóm?, fékek, kormányszevó káprázatos. A váltó kicsit hosszú úton jár, viszont pontos mint az óra és puha mint a vaj. Szerintem ezt az autót csak magas felszereltséggel érdemes megvenni, kár hogy ez a változat itthon nem kapható. Az infocenter (fedélzeti számítógép) néhány napos megszokást igényel, ráadásul magyar szoftverváltozat nincs. Remélhet?leg a min?ség tartósan ilyen nagyszerü lesz.
Most már féléves az autó, túlvagyok a 10000 Km-en, a véleményem nem változott az autóról. Voltunk egy 3400 Km-es külföldi útón. Mentem vele tartósan autópályán 130-as tempóval, átzavartam a Francia-Olasz Alpokon, mindenütt megállta helyét. Az átlagfogyasztása az út alatt 4,8 L. volt. Azt gondolom ez nem igényel kommentárt. Meghibásodás nem történt eddig, rendellenes m?ködés egy esetben: Kinyitottam az ajtót és az ablaktörl?k elmentek szevíz állásba, majd az ajtó bezárására visszaálltak alaphelyzetbe. Nem ismétlödött azóta a jelenség. Az autó kényeztet? komfortjával, kiváló útfekvésével, megbizható, hatásos fékeivel, jó menetdinamikájával a mai napig lenyügöz. Mindenkinek merem ajánlani, akinek tetszik az autó.
Jelenleg már másfél éves és túl vagyok a 20 000 KM.-en. Nem volt semmi hiba vele, az első (20 000 Km-es) átvizsgáláson sem találtak semmi rendellenességet. Sokadik autómként is állítom, hogy egy-két dolgot meg kell ugyan szokni -infó center, hókotró orra-,de egy kényeztető, nagyon szerethető autó. Nem bántam meg, hogy 1,6-os "kis" dizelt választottam. Jó az autó dinamikája, a végsebesség közelében sem nagyon autózik egy hétköznapi autós, a fogyasztása pedig 5-6 liter között tartható, még légkoni használata esetén is. Nem kívánok egy-egy rémtörténetet kétségbe vonni, amit erről az autóról én is olvastam, de azt felelősséggel állítom, hogy nem szépítem a saját tapasztalataimat.

Folytatom az ítéletet. Most már 44 000-nél tartok vele. Azt gondolom eddigi autóim -voltak vagy tizenegynéhányan- őt tudom a legjobban szeretni. Persze ez egy érzelem, de ehhez az autónak is tenni kell valamit. A futóművében a fékeiben a kényelmében az öngyújtó fogyasztásában nem tudok csalódni. Egy 1,6-os diesel kicsi motornak számít, én ezt ezen az autón soha -még a Német autópályán sem- érezetem. Most érkeztem haza egy 4500 Km-es útról vele. Mint a zsírozott golyó jött, Ausztriában, közel már kishazánkhoz, beadott egy motordiagnosztikai hibajelzést. Haza érkezésünk után azonnal szervízbe vittem. A hiba ideiglenesnek bizonyúlt, mert már csak a komputer őrízte. (törölhető volt) A 4500 Km átlagfogyasztása 5 Liter/100 Km körűl volt. Szeretném, ha tartós "barátság" maradhatna közöttünk, mert amivel kényeztet az számosabb, mint amivel bosszant. (Mai napig idönként töröl az ablaktörlő egyet, ha kinyitom az ajtót.)

Ismét egy új fejezet: Túl vagyok a 60 000 Km-en. Nem tudom megváltoztatni a véleményemet és az "érzelmeimet" az autóval kapcsolatban. A 60 000-es átvizsgálásnál a két alsó (tűgörgős) gömbfejen kívűl más hibát nem találtak. (Gyári fékbetétek még jók!) Sajnos a tűgörgös gömbfejek konstrukciója sem, és az ára sem tulajdonos barát. Az eltelt újabb 20 000 Km-ben is több esetben jártam kűlföldön, mindig igen nagy megelégdettségemre szolgált. Hibamentesen, kis fogyasztással és a legfontosabb,az a kényelem amit biztosított. Volt, hogy napi 1000 Km-et mentem és az összetörödöttség érzése nélkűl szálltam ki az autóból. Nem tudom a osztani a klimát lehúzó véleményeket, szerintem gyorsan és hatékonyan, és főleg huzatmentesen működik.
Sajnos egy kisebb baleset is ért minket az egyik kűlfödi út alatt. Az autó kiváló tulajdonságairól tett tanúbizonyságot. Nem, hogy személyi sérűlés nem történt, de az utunkat tudtuk folytatni, mert egy cselélhető energiaelnyelő merevítőn kivűl csak néhány müanyag (elég drága!) terelő- és burkoló elem sérűlt meg. A légzsákok -nagyon helyesen- nem jöttek működésbe.
Összeségében, engem még mindig lenyűgöz ez Cic-mic. Hűségesek vagyunk egymáshoz.

Elmúlt 5 éves, 82 000 Km a megtett út. A 80 000-es átvizsgálásnál az első fékbetéteket kellett cserélni, tárcsákkal együtt. Meghibásodás az elmúlt 20 000 km alatt sem volt. Megítélésem szerint kíméletesen kell vele bánni, belebarkácsolni (sufni tunning) nem ajánlott és akkor egy igen megbízható nagyszerű autó. Az előírt olajcsere perióduson és az előírt olaj minőségen sem ajánlatos spórolni.

A 100 000 Km-es átvizsgáláson sem találtak semmi hibát, megbízhatóan, kis fogyasztással üzemel.

140 000 km-nél váltunk el egymástól. Ennyire talán még egyetlen autómat sem szerettem, nagyon hű társam volt. Szinte semmi gond nem volt vele, nem kompromisszumok nélküli, de nagyon jó autó. A FAP valóban odafigyelést igényel, különösen télen városi használat esetén, de talán ennyit megtehet az autós a környezet védelme érdekében. Télen egyszer-egyszer ki kell vele menni autópályára és akkor meg tudja csinálni a szűrő regenerálását. Szomorú szívvel váltam meg tőle, de elcsábultam egy újabb modell miatt.

Hibalista

- Kettős tömegű lendkerék (csere gariban) - Hiba üzenet (törölhető) - Két alsó gömbfej - Ékszíjtárcsa

Ide hordtam szervizbe

Balogh és fiai Monor

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 140000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Megane Következő autója? 508
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 407 2004 (2005 - 2008)

További ítéletek (69 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)