A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 308 (2007-2012)

308 2,0 HDI 140 LE Premium Pack 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Anyád a szúnyogok! - mind rátapadtak a lökhárítóra

Szöveges ítélet

Szinte újonnn jutottam hozzá ehhez a gyönyörű géphez, a cégnél régóta Pugokat használunk, állítólag tesztautó volt korábban de hálistennek ennek semmi nyoma. Korábban egy 307-et zúztam -a szó szoros értelmében, helyette jött a "cápa" merthogy mindenki így hívja. Külseje elsőre nem hivalkodó, nem is sokan nézik meg, de ha jobban szemügyre vesszük nagyon el van találva. A belseje viszont egy álom, bár már a 307 is nagyon kényelmes volt, ez rátesz még egy lapáttal. A műszerfal kicsit Audis. Nemrég visszaültem a 307-be, rettenetesen öregnek hat pedig az sem volt rossz. Sok Focusos és Astras irígykedik ha beül. A motor egyszerűen jó, 7 fölé nem megy a fogyasztás, autópályán tempomattal (Németország;)) 150-es tempó mellett akát olvasgatni is lehetne annyira stabil és csendes az autó. A váltó 6 sebességes, Peugeothoz képest meglepően jó, rövid úton és könnyen kapcsolható.
Én a helykínállattal is meg vagyok elégedve, bár hátulra inkább csak két felnőttet tegyünk mert középen magas a kardánalagút. A csomagtartó nagy és öblös, az enyémben még síalagút is van amivel lehet PVC csövet meg parkettszegőt szállítani... Egy dolog zavar benne, a rossz hátralátás, de ezt egy utólagos tolatóradarral megoldottuk.
Vezethetőség szempontjából sportosabb a 307-hez képest, még a Focussal járó unokaöcsém (aki 12 garnitúra gumit koptat simára évente) szerint is lehet vele gyorsan kanyarodni. Én nem szoktam gyorsan kanyarodni, viszont nagyra értékelem, hogy 1000-1200 Km-es utak sem fárasztóak vele, és 2000 felett iszonyúan jól húz a motor, még hatodikban is lehet gyorsítani vele.
Az együtt töltött kb. 10.000 Km gond nélkül zajlott, lekopogom, bár nekünk az újabb 307-tel sem volt komolyabb gond. Semmi nem zörög benne, pedig nem kímélem, remélem ez sokáig így marad.

Egyszóval ki**szott kényelmes utazóautó, ami még sportos is, úgy tűnik jól össze van rakva, kell ennél több????

Hibalista

- Eddig semmi. :), remélem így is marad.

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Centrál - utólagos tolatóradar beépítés, korrektek voltak, egy soron kívüli olajcserét is lebonyolítottunk. Ki tudja milyen szutykot öntenek bele a gyárban...

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 5000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 307 1,6 benzin Következő autója? Alfa 8C Competizione
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 308 2007 (2007)

További ítéletek (31 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)