A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az oldal alján lévő sárga indapass boxbon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 306 (1993-2000)

306 Mistral Break 2.0 Hdi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Olajkályha Francia módra

Szöveges ítélet

Az autó 2001 06-i gyártású. Utolsó széria.
Legrosszabb tapasztalatom a Magyarországon tankolt üzemanyag miatt volt vele (kutat nem említenék). Tankolás után kb 10 km-rel kigyulladt a diagnosztikai lámpája, az elektronika tiltott 2000rpm-nél, majd kb 20 km után végleg ne továbbot parancsolt. Az autó megállt és kész. Kb 200 km-re voltam a garázsomtól úgyhogy tréler. Otthon vakarózás aztán laptop és diagnosztika, utána pedig kissebbfajta szívinfarktus következett... A kód a magasnyomású szivattyút hozta ki b?nösnek és a nyomástartó szelepet. Telefon márkaszervízbe ahol azt mondták hogy nem javítják, csere, kb 1 hét és 550ezer fötö...azonnali gutaütés és idegroham...
Telefon m?helygurukhoz akik vállalták a felujítását és közölték hogy a Hdi-sek 70%-a ezzel a hibával keresi ?ket. (felujítás alatt értend? a szivattyú takarítása és a dugók cseréje - 80E fötöért) - egyébként hiánycikk alkatrészr?l van szó.
Otthoni garázsajtó becsuk, villany fel, szétszed saját felel?sségre, magasnyomású szelep kioperálás, lesz ami lesz. A szelep végén van egy alig látható nagyon finom fém sz?r? ami tele volt apró kis fémdarabokkal, úgy nézett ki mint egy sündisznó. Gázolajsz?r? kiszed, olaj leenged - tiszta gané. Ezután az egész üzemanyagrendszert szétszedtem, a tanktól a csövekig mindent átmostam, sz?r?csere stb. Összerak, elindít... és kész.

Ha valaki hasonló helyzetbe kerülne vele és takarítás után továbbra is ég a diagnosztika az menjen pár kilométert vele és a következ? induláskor már rendben lesz. Nem kell rögtön százezreket költeni rá. Ha útközben áll meg és haza akarsz érni vele de folyamatosan tilt az elektronika, akkor a szelep végén van egy elektromos csatlakozó, húzd le, és akkor mehetsz tovább - de csak saját felel?sségre, én most sem merném bevállalni.

Ezen kívül semmi bajom nem volt vele, nagyon szeretem az autót és ezért elfogultsággal írok róla...DE...

A bels? m?anyagok zizegése és zutyogása idegesít? lehet aki pl egy Passatból ül át egy Francia autóba. Ahhoz képest hogy kombi autó a hátul ül?knek kevéslem a helyet. Az autó üres csomagtartóval 4 emberrel is húzza a valagát az úttesten...megpakolni csak vállalkozó szellem?eknek ajánlott.
5 ember semmiképpen ne induljon vele hosszú útra. Sokan szidják a peugeot váltókat, nekem nem volt rossz tapasztalatom vele.

Összességében meg vagyok elégedve vele, a motorja dinamikus, elégnek érzem a kis turbós Hdi-t ehhez a kasznihoz. A fogyasztása kedvez?, 5,5 literre jön ki vegyes használat mellett, ha hosszútávon használod akkor még jobb eredményt produkál. A fékeket bitang jónak tartom rajta. Apu, anyu és két kis lurkó konfigurációjú családnak ajánlható de ha a kölkök megn?nek akkor csere nagyobbra.

Nagyon kényes az üzemanyag min?ségére ezért oda kell figyelni rá.

Nekem bejött..használom...semmi bajom vele.

Hibalista

- Magasnyomástartó szelep és szivattyú hibájának gyanuja - kés?bb derült ki hogy az üzemanyag volt a ludas...

Ide hordtam szervizbe

Márkaszervízbe nem hordom - a közelébe sem megyek...

Értékelése: 1

Fenntartási költség (7) Évjárat 2001
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 56000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Nissan Sunny Következő autója? Peugeot 607 2.2 Hdi, Toyota Avensis D4D
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 306 1993 (1993 - 2001)

Ítéletek (162 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

h i r d e t é s

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

Totalcar áruház

hosszbordás szíj
SUZUKI BALENO 1.6 i 16V 4x4 Ferdehátú 1995-2002
2138 Ft
szűrő, utastér levegő
SUZUKI GRAND VITARA 2.4 Összkerékhajtás zárt terepjáró 2009-2013
3456 Ft
tömítőgyűrű, főtengely| tömítőgyűrű, vezérműtengely
SUZUKI VITARA 2.0 V6 24V zárt terepjáró 1994-1998
2514 Ft
További termékek »