A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 207 (2006)

207 1,6i Sporty 

Az ítélet értékelése
3,0(5 db)

Miért nem HDI?

Szöveges ítélet

2007 01 30-án vettem át az autót.
Az ismerősök között sokan kérdezték, hogy miért nem az 1.6 HDI-t vettem.
Elsősorban ezt írnám meg egy kicsit bővebben.
Az 1.6 HDI motor nagyon jó ezt mindjárt előre kijelenteném.
- Nagy a nyomaték
- Jobban gyorsul
- És kiváló a fogyasztás
Azt hiszem nem is, folytatom, mert ezzel lenne tele az oldal.
Viszont ennek ellenére miét az 1.6 benzinest választottam?
Azért mert én átlag emberként kb. 10-14 000 km hajtok bele az autóba egy év alatt.
A dízel és a benzines motorral szerel 207-sek közti ár differencia 900 000Ft-tal kedvezőbb a benzines javára.
900 000Ft azt hiszem még 7,4 literes átlagfogyasztással is majd 100 000km megtételére elég.
Tehát míg a benzinessel mentem majd 100 000Km-ert addig ugyan abból az összegből a HDI-vel 0Km-ert. Hiába a HDI kedvező 5,3 literes fogyasztása mikor az autó megvételénél már hatalmas hátrányból indulunk.
Persze ez nem igaz azokra, akik egy év alatt 60-70 000Km-t is belehajtanak a gépbe nekik, viszont kifizetődő a HDI.
Ezen kívül az is szerepet játszott, hogy a benzinest elég 30 000Km-e ként kötelező szervízelni ami a dízelnél 15 000Km.
Ehhez hozzájön az is, hogy a dízel mocihoz minden drágább.
Csak egy- két példa a benzineshez egy gyertya sor pl. 10 000 addig a dízel porlasztó csúcsai árát meg sem merem tippelni.
Olaj cserénél drágább az olajszűrő plusz mellé kel gázolajszűrő stb. és ezt kétszer olyan sűrűn kell cserélni, mint a benzinesnél, egy szerviz periódus alatt. Főlleg az ithoni gázolaj tisztassága miatt is.
Elmondhatom, hogy Citroen szervizben dolgoztam és tudom ez az 1.6 benzines motor, ha hidegen nincs meghajtva rendszeresen, van szervizelve nagyon megbízható.
Hát röviden ennyi.
Amúgy nagyon jó véleményem alakult ki az autóról mind minőségi mind összeszerelési és megbízhatósági szempontból már kényelmesebb tágasabb stb. jó a maga kategóriáján beül.
Persze hibákat is lehetne találni, de nincs hibátlan autó, amit ember tervez az sose lesz tökéletes, és mindig lehetne rajta javítani.

Hibalista

- Még nem volt vele problémám.

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Gallion Békéscsaba

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Vectra B 2,0 DTI Következő autója? Egyenlőre ez marad
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 207 2006 (2007 - 2007)

További ítéletek (59 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)