A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 206 (1998)

206 CC 1.6 16v 

Az ítélet értékelése
4,0(5 db)

Kabrio feeling-megfizethető áron

Szöveges ítélet

Nehéz nem elfogultan,nem érzelmektől mentesen beszélni egy ilyen autóról.Soha nem akarok/akartam beállni a szürke autótulajdonosok közé.Elhiszem,hogy jó autó a "tália" a "limpi",meg a "wagonérpozitív" de nem érzek irántuk birtoklási vágyat.Nekem kell ,hogy több legyen egy autó mint egy eszköz ami elvisz A-ból B-be.Ráadásul ugyanolyan áron.Előre is bocs,ha esetleg "nyálas"-ra sikerül-megpróbálok a földön maradni.
Szerintem a lényeg:a kabrió feelinget egyszer mindenkinek át kell élni.Magával ragad,egy kicsit(lehet,hogy ez hülyén hangzik) mindenki felett érzed magad.Ha épp lenyitod,vagy felzárod a tetőt azt csak irigykedő-kiváncsiskodó szemek kereszttüzében teheted-és az megadja neked a napi boldogsághormonadagodat.Garantáltan.
A formája szerintem kortalan:lendületes formák,finoman agresszív megjelenés;mindez mégis kicsit olyan "csaj"-os.Talán mert a legtöbb ilyen autóban napszemcsis,szolibarna,csuris cicababa ül.Meg is értem:nagyon könnyen vezethető az autó.A kuplung vajpuha,a szervó is csekély erőt igényel,minden kezelőszerv kézreáll-otthon érzi magát az ember benne.Csak az a jellemzően "pözsós" nyiszogás tűnik fel néha-néha benne;ami persze szakértő fülek közelében nyomtalanul eltűnik.A tető nyitása-zárása akadás,recsegés-ropogás nélkül működik.A sérült autóknál ez nem mindig megy zajmentesen(hála istennek az enyém sérülésmentes).A csomagtér példás a maga 410 literével,persze,ha a tető fel van hajtva.Lenyitott állapotában inkább a csomagok berakása jelent problémát.Ilyenkor a hátsó ülésre dobtam be a cuccokat. Az utastérnek a nagy előnye egyben a hátránya is;négyszemélyes-a Tigra Twintop-al,Barchettával,Mx-5-el,és a Merci SLK-val ellentétben.Kétszemélyes üzemmód kikályi;Kényelmes-jó oldaltartású ülések,szép informatív műszerfal,ideális pedálok közötti távolság ,lenyitott tetőnél a teljesen a fej fölé nyúló szélvédőkeret-ami tökéletesen eltereli a szelet.Ugyan a négyszemély inkább rövidtávra szól,mert akkor senki sem ül kényelmesen-de legalább a lehetőség adott.Meg a sok nagytudású droid megállapítása a hátsó ülések méretéről.Ez a legidegesítőbb...
A motor-hát hogyismondjam-egy kicsit gyengécskének tűnik(De lehet,hogy sokáig voltam CRX tulajdonos,és egy kicsit magasan van ebből a szempontból a mérce).1600ccm 16v 110Le az 1140kg-os üres tömeghez elég, de kirobbanó dinamizmust ne várjunk tőle-de nem is akar igazán gyorsan menni az ember vele.De ne gondoljuk azért azt,hogy ne felelne meg szinte bármilyen közúti helyzetben(előzés,nagyobb sebességű utazás).Mindezek mellett a fogyasztása nem horror:
Város nyáron:7.1 L
Város télen:10-11 L (Rövid utak max 5km egyszerre.)
Főleg városban használom,de most halottak napján megtett 252 km út során (a fedélzeti számítógép pillanatnyi fogyasztását sűrűn figyelve)70-110 km/h-s sebességnél már-már dízelautós fogyasztást mértem:4.8-as átlag!!!(12.15 Litert tudtam tankolni).A 2.0-ás motort sokan(szakemberek és tulajdonosok is) szidták.Nagy az olaj és üzemanyagfogyasztás +8km/h végsebesség -állítólag az oroszlános márka legsz... ööö... szóval a legnemjobban sikerült konstrukciója-máig rakják a 407/307-be.Az első autóm amire nem költöttem százezreket-és ez mértéktelenül boldoggá tesz;olaj+szűrők+egy darab ablaktörlőlapát tartó kar.Csak eljött az idő,hogy megváljak tőle-a második gyermekünk érkezését az autócserétől tesszük függővé.Az interneten hónapok óta hirdetem-várja új gazdiját.Úgytűnik kinőttük... ...sajna

Hibalista

- Egy db ablaktörlő kar-3700 Ft.

Ide hordtam szervizbe

Egy jó tanács mindenkinek;
Bemenni egy márkaszervízbe,beszélni egy szerelővel(feltenni az ominózus kérdést:maszekot vállalsz?).Az esetek 98 %-ában szakképzett szerelő(aki amúgy is csinálná) baráti áron,rövid időn belül minőségi munkát végez...

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 10300
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Mégane 2003 Következő autója? Vectra C,307 CC,Mégane ll,Mondeo?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 206 1998 (2005)

További ítéletek (505 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)