A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 206 (1998)

206 206 1,6i XS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jól megy, csak zörög

Szöveges ítélet

Ez már az új motorral szerelt 206-os lett szerencsére (16V), úgyhogy 110 LE elvileg, ez nekem elég is volt, fekete és sportos, jól néz ki. Tényleg tetszik a 206-os, mondják rá sokan, hogy nőies, de feketében, szép alufelnivel egyáltalán nem az.

Újonnan is már nagyon idegesített, hogy a sebváltótól jobbra lévő kis szellőzőnyílás rácsa zörgött, azóta is, nem mindig, de idegesítő.
Sokan szidják a váltójukat a 206-osoknak, szerintem csak kezelni kell tudni, a kuplung elég kemény (én így szeretem) és teljesen be kell nyomni, ami tekintve, hogy elég hosszú az útja, nem egyszerű, sokan itt bukhatják el a dolgot.
A hátramenet viszont tényleg recseg, ha nem elég türelmes és precíz az ember. Amúgy szeretem a váltóját, kicsit lötyög és hosszan jár, de összességében jó.

Az üléseknek nagyon jó az oldaltartásuk. Hátul én nem férnék el kényelmesen, de nem is ültem még ott gyakran. :)

A legjobb a LE/kg aránya ebben az autóban. Jól gyorsul, már 2500-tól megy, habár 3500 fölött kezd el igazán húzni, az XS verziónak kicsit más a váltóáttételezése, pl az 1-es hosszabb, az 5-ös meg rövidebb, nekem tetszik így, bár autópályán azért elég magas fordulaton jár emiatt a motor, ami a fogyasztás miatt nem igazán jó.

Szóval menni jó vele, de utazni nem, ráz, zörög (főleg a pótkerék tartó szerkezete), nem egy utazó autó, habár külföldi jó minőségű utakon ez nem probléma ugyebár, dehát mi itt lakunk, itt kell jónak lennie.

A következő autóm dízel lesz, a 206-osban rájöttem, hogy én alacsony fordulatszámon szeretek autózni, szeretem, ha onnan is húz az autó. A 206-os ezzel a motorral még úgy ahogy jó erre, de azért dízel lenne az igazi.

Hibalista

- - Első majd hátsó fékbetétek cseréje olyan 90ezer km-nél. - - - Első lengéscsillapítók cseréje 119ezernél, egyúttal a régi rugókat is visszarakattam bele, mert a sportrugók miatt a bp-i utakon nagyon rossz volt vele menni és irgalmatlanul nagyokat tudott csattani (fémes hangon), ha elkaptam egy-egy kátyút. Lehet a 40-s profilú gumik sem segítettek ezen. :) - - - Elromlott olyan 115ezernél a sebességmérő, 120ig így mentem, aztán azt mondták, hogy 100ezerért az egész műszert ki kell cserélni, de egy ügyes szerelő megcsinálta a rosszat ennek a töredékéért. - - - Márkaszervízben egy kevésbé ügyes szerelő túlhúzta az olajleengedő csavart és tönkretette a menetet, utána szivárgott az olaj, de apám egy kis tömítéssel megoldotta a dolgot, na ezek után már csak egyszer vittem abba a szekszárdi márkaszervízbe. Azóta egyéb autószerelőműhelyekben folyik a szervizelés, ha kell valami. - - - Kilyukadt a kipufogó, vagyis leszakadt egy az egyben a dob előtti részen. Ez valószínűleg a korral is járhat, de inkább egy ütésre gyanakszom, amit egy rosszabb úton kapott. Meghegesztették egy szervízben tavasszal, azóta is jó. - - - Néhányszor kellett futóműállítást csinálni, mert ugye semmi sem tart örökké. - - - Mivel 3 ajtós, az első üléseket gyakran kellett tologatni, meg előre dönteni, a beakasztó mechanizmus nem valami jó, el is romlott mindkét ülésben, de házilag megjavítottuk.

Ide hordtam szervizbe

Szekszárdi Peugeot márkaszervíz, rendesek voltak, de a munkájukkal nem voltam elégedett, meg drága is volt.

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Különböző maszek autószerelők. az értékelés 6-10-ig terjed, 10-est a sebességmérőt megszerelő úriembernek adnék.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2000
Kényelem (7) Használati időtartam 14 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 205000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Lancia Delta 1.6 (1988-as talán, ellopták) Következő autója? E46 318i
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 206 1998 (2005)

További ítéletek (505 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)