Jó kis varosi cirkaló
Szöveges ítélet
Kenylem: Az idealis vezetesi poziciot nehez megtalalni, de ha egyszer megvan, onnantol mar nagyon kenyelmes, egyhuzamban vezetett 6-700km utan sem fajt semmim. A pedalter nagyon szukos, nagyobb 43-as cipovel mar beakadt a labam. Vezetesi elmeny: A lagy felfuggesztes alapban jo a budapesti utakra, ennek ellenere kanyarokban nagyon stabil. A holtterek jo nagyok. Az ezer-egyes motor eleve nem gyoruslasi bajnok, amin a kesobb felrakott szelesebb gumik csak tovabb rontottak. 1,6-os motorral talan mar idealis lenne. A vegsebesseget viszont orakon keresztul is nyugodtan lehetett tartani, gyari gumikkal 170-es temponal 4000-et pogott a motor. A szervokormany ugy jo ahogy van. A valto peugeot-nal megszokott rettenet: pontatlan, akad, gyors valtasnal raadasul buntet. Az elso tarcsafeknek semmilyen hutese nincs, konnyen tulmelegszik! Megbizhatosag: idonkent elromlottak dolgok a kopoalkatreszeken felul, de sosem hagyott cserben, az olcso szervizt figyelembe veve igy nem rossz. Osszessegeben az auto hozta az elvarasokat, nem okozott csalodast.
Hibalista
- hatso lengescsillapitok 1x
- legmennyisegmero 1x
- jobb-bal gombfej 1x
- plusz aprosogok, meg a kopoalkatreszek.
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Kovacs
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | 307cc |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |