kék gokart
Szöveges ítélet
Nem gondoltam volna, hogy hosszú távon is ki tudok belőle szálni úgy, hogy nem fáradtam el. 187 centis vagyok.
Voltam vele Horvátországban is, Erdélyben is, Szlovákiában és csomó hazai helyen, és nagyon jól szuperált. Egyetlen egyszer hagyott cserben, mikor a kuplungbowden megadta magát.
Az önindítás problémákba ütközik néha, nyavaláys elektronikai hiba miatt. Azonban megtapasztaltam, hogyha nem indul és utána bekapcsolom a tompítottat, akkor indul egy pöcccre.
Könnyűfémfelnik vannak fent rajta nyáron, és élmény vezetni kanyargos utakon. Úgy lehet kezelni mint egy gokartot. Kerekei a kocsi sarkaban vannak elhelyezve, es alacsony a sulypontja, így rendkívül stabil. Próbálgattam a határait kanyarba, de egyelőre még nem sikerült kicsúsztatnom a hátulját. Gyorsulása nem az igazi, és határozottan érezni ha utasssal vagy cuccokkal vezetem. Amúgy olyan 4000-es fordulat felett már eléggé lehet vele menni, addig azért csak óvatosan gyorsul. Könnyű vele parkolni, jó a kilátás, olcsó a fenntartás, csak oda kell figyelni a kopó dolgokra. Úgy érzem, most cirka 200 e Ft alkatrész- és szervízköltség után megtartom még egy jó darabig.
2012.07.03.
Eltelt egy kis idő, meg 40.000 km kb.
Most érett meg 221.000 km-nél a két gyári első kerékagycsapágy cseréje.
Kormányművel kapcsolatos felújítások is voltak illetve bizonyos motorfelújítást is szeretnék hamarosan eszközölni rajta.
Mechanikailag pöpec a gép, motorikusan egy picike füst az ami szelepszár-szimeringek cseréjét feltételezi. De akkor már hengerfejtömítés csere is lesz.
Megtartjuk...
2017.06.10.
Első futóműfelújítás kipipálva. Klasszul működik elől minden. Végre 2 év után ismét kék a lökhárítóm - vettem hozzá egyet, olcsóbb volt mint fújatni.
Ismét egész jól néz ki, hogy nem ilyen felemás színű.
Hátsó híd felújítás esedékes mostanában meg némi motortuningra is szükség lesz hamarosan.
Most jár 297.000 km-nél.
Hibalista
- kipufogócső középső szegmens (24 e) - kézifékbowden (9 e), - kuplungbowden, (17 e) - komplett kuplung (27 e) - féktárcsa elöl (5.5/db) - fékbetét elöl (7.7 e/pár) - első gömbfej (5 e) - bal első rugó (bontott 5 e) - féknyeregjavítás (10 e) - sebváltó működtető kar (6 e) - jobb/bal oldali első kerékcsapágy 6 e Ft/db - kinyomócsapágy 3 e Ft - kormányösszekötő gömbfej 4 e Ft - kormányműfelújító készlet 8 e Ft - - az árak munkadij nélkül értendők
Ide hordtam szervizbe
OKÉ Autóklinika, Bp. (megbízható de elég drága, talán pont ezért)
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
S. Zoltán, Pécs, Ledina (nagyon jó szerelő, nagyon jó árakkal. Kár hogy elköltöztem azóta)
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 146000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 460 - jobbkormányos | Következő autója? | Land Cruiser és TVR Tuscan |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |