A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 106 (1991-2004)

106 1,0 XN 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

kék gokart

Szöveges ítélet

Nem gondoltam volna, hogy hosszú távon is ki tudok belőle szálni úgy, hogy nem fáradtam el. 187 centis vagyok.
Voltam vele Horvátországban is, Erdélyben is, Szlovákiában és csomó hazai helyen, és nagyon jól szuperált. Egyetlen egyszer hagyott cserben, mikor a kuplungbowden megadta magát.
Az önindítás problémákba ütközik néha, nyavaláys elektronikai hiba miatt. Azonban megtapasztaltam, hogyha nem indul és utána bekapcsolom a tompítottat, akkor indul egy pöcccre.
Könnyűfémfelnik vannak fent rajta nyáron, és élmény vezetni kanyargos utakon. Úgy lehet kezelni mint egy gokartot. Kerekei a kocsi sarkaban vannak elhelyezve, es alacsony a sulypontja, így rendkívül stabil. Próbálgattam a határait kanyarba, de egyelőre még nem sikerült kicsúsztatnom a hátulját. Gyorsulása nem az igazi, és határozottan érezni ha utasssal vagy cuccokkal vezetem. Amúgy olyan 4000-es fordulat felett már eléggé lehet vele menni, addig azért csak óvatosan gyorsul. Könnyű vele parkolni, jó a kilátás, olcsó a fenntartás, csak oda kell figyelni a kopó dolgokra. Úgy érzem, most cirka 200 e Ft alkatrész- és szervízköltség után megtartom még egy jó darabig.

2012.07.03.
Eltelt egy kis idő, meg 40.000 km kb.
Most érett meg 221.000 km-nél a két gyári első kerékagycsapágy cseréje.
Kormányművel kapcsolatos felújítások is voltak illetve bizonyos motorfelújítást is szeretnék hamarosan eszközölni rajta.
Mechanikailag pöpec a gép, motorikusan egy picike füst az ami szelepszár-szimeringek cseréjét feltételezi. De akkor már hengerfejtömítés csere is lesz.
Megtartjuk...

2017.06.10.
Első futóműfelújítás kipipálva. Klasszul működik elől minden. Végre 2 év után ismét kék a lökhárítóm - vettem hozzá egyet, olcsóbb volt mint fújatni.
Ismét egész jól néz ki, hogy nem ilyen felemás színű.
Hátsó híd felújítás esedékes mostanában meg némi motortuningra is szükség lesz hamarosan.
Most jár 297.000 km-nél.

Hibalista

- kipufogócső középső szegmens (24 e) - kézifékbowden (9 e), - kuplungbowden, (17 e) - komplett kuplung (27 e) - féktárcsa elöl (5.5/db) - fékbetét elöl (7.7 e/pár) - első gömbfej (5 e) - bal első rugó (bontott 5 e) - féknyeregjavítás (10 e) - sebváltó működtető kar (6 e) - jobb/bal oldali első kerékcsapágy 6 e Ft/db - kinyomócsapágy 3 e Ft - kormányösszekötő gömbfej 4 e Ft - kormányműfelújító készlet 8 e Ft - - az árak munkadij nélkül értendők

Ide hordtam szervizbe

OKÉ Autóklinika, Bp. (megbízható de elég drága, talán pont ezért)

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

S. Zoltán, Pécs, Ledina (nagyon jó szerelő, nagyon jó árakkal. Kár hogy elköltöztem azóta)

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 146000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 460 - jobbkormányos Következő autója? Land Cruiser és TVR Tuscan
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 106 1991

További ítéletek (86 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)