A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vivaro (2001-2014)

Vivaro 1.9cdti 

Az ítélet értékelése
3,4(5 db)

Szinte minden európai országban megállt már alattam!

Szöveges ítélet

Sziasztok!
Én csúnyán benéztem az autóvásárlást...Jól kihasználható rakterű, viszonylag kényelmes a vezetőülés, elég jól megy.Ez volt a tesztautóval a tapasztalat. Vettem egyet. Életem legrosszabb döntése volt. Autószerelő a szakmám, járunk spec gépeket javítani külföldre is, szóval nem vagyok egy technikai analfabéta, de ez kifogott rajtam!!!Az első hosszabb út -Bp-Hamburg-Bp- alatt kiderült, hogy egy normál testmagasságú embernek is kínpad az anyósülés.90 ezernél szétesett a váltó. 100000-nél a szervószivattyú, majd egy Muncheni turnén nem indult, csak mikor teljesen lehült.kiderült, hogy van egy okos fordulat érzékelő a lendkeréknél...110000-nél az okosan egybeépített kinyomócsapágy-kuplungmunkahenger, közvetleül ez után a légtömegmérő, majd a magasnyomású szivattyú adta meg magát.Következő meglepetés a turbó szétesése volt.150000-nél a porlasztócsúcsok, majd az AC,Ja, közben a "vezérlés nem látja az ABS-t" hibakód, na ezt máig sem tudom mi csinálja.165000 körül Passau magasságában, 25 cm-es hóban széthullott a generátor.200000-nél ismét szervó szivattyú csere, 220000-nél porlasztócsúcsok megint. Egy hideg téli reggel beindítottam, hagytam melegedni, közben valamivel molyoltam az udvaron, egyszer csak látom ám, hogy fekete füst száll a motortérből. Az előfűtés reléje leragadt, leolvadt az egéssz a vízcsőről... Persze a futómű, fék, stb. hibákat nem részletezem, tudjuk be a hazai utak minőségének.Mikor megy a drága nagyon tudom szeretni, de állandóan attól rettegek, hogy mikor áll meg. Volt még sok apró kaland, tolás-szerelés, de nem részletezem. Azt hiszem nem adom el, tyúkólat vagy nyulketrecet csinálok belőle a hátsó udvarban, nehogy más szívjon vele...Szervízbe a gomboshoz hordtam, nagyon rendes a haszongépes szerelő srác, bár a legtöbb hibát magam javítottam.
U.I:az egyik porlasztó kiszereléséhez forradalmian új módszert találtam ki,ha valakit érdelkel elmondom a titkot!!!Hagyományos módszerek nem vezetnek célra!Az izzítógyertyák cseréjénél az egyik beszakadt, de lesz.rom, indul hárommal is.25 éves szerelő multtal még nem találkoztam ilyennel!Van még pár műszaki csoda, pl. a légtömegmérőből kieső alkatrész pont a turbóba esik!!!!Szóval ritka nagy szemétdomb!

Hibalista

- MINDEN

Ide hordtam szervizbe

Opel Gombos

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2002
Kényelem (3) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 258000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? gondolkodom:-)
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vivaro 2001 (2007)

További ítéletek (39 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)