A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vivaro (2001-2014)

Vivaro 2.0CDTI TECHSHIFT 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Aztakutya...

Szöveges ítélet

Talán az első az országban, ami TechShift váltóval jött ebből a szériából. (Az Opel nem tudott tesztautót mutatni. Megnyugtat, hogy a Renault sem...) Az első pár alkalommal jó nagyot tapostam a bal padlólemezre:-)))) A 2.0 CDTI motor iszonyat nyomatékos, a váltó elég jól hozzá van hangolva. Az 1.9-eshez képest sokkal rugalmasabb. A 6. fokozat nem 300-at, hanem a dupláját ejti, viszont innen is lehet elég szépen gyorsulni.Fogyasztása igencsak meglepett, semmivel nem eszik többet, mint a kéziváltós 1.9-es. Érzésre ugyanaz a két autó, hiába az átfésült külső és motorpaletta, a lényeg nem változott. Kényelmes, hosszú távon is jó vele utazni. (a megtett km egy hét termése.) Néhány bosszantó dolog, ami miatt egy kicsit neheztelek az OPEL-ra:
A komfort üléskénr szállított ülések nem tartalmaznak kar és deréktámaszt, holott ezt kifejezetten kértem.
Az ajtón a könyöklő bosszanóan messze van, ez a korábbi típusnál is így volt. A bal kéznek ez már azért hosszabb távon fárasztó.
A kormányt nem csak ki-be, hanem föl-le is jó lenne állítani.
És akkor az automata váltó:
Ez olyan vegyes szerkezet: lehet hagyni, hogy dolgozzon, illetve bármikor utasítani lehet a váltásra. Itt jegyzem meg, hogy "hülyebiztos," mert kézi üzemben is vált, ha a motor fordulata túl magas, vagy alacsony. kb olyan érzés, mint ha kézzel váltanék. A téli üzem nagyon tetszik: alapból kettesből indul, a kuplungot meg olyan finoman engedi, hogy lábbal sem lehetne.
Igazán még nem hajtottam meg, a kíváncsiság miatt elmerészkedtem 3000 fordulatig hatodikban. 160 km/h, ami egy teherautótól bizony nem semmi teljesítmény. (az 1.9-es 140-et megy ugyanennél a fordulatnál.)

Bővebbet később, több tapasztalattal

Hibalista

- Még semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 3580
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Vivaro 1,9 CDTI Következő autója? Ugyanez
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vivaro 2001 (2007)

További ítéletek (39 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)