A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vectra (2002)

Vectra OPC 

Az ítélet értékelése
4,0(4 db)

"A VECTRA"

Szöveges ítélet

"Fekete betondarab" névem már írtam 2008 májusban! Ekkor még 3000-es V6-os diesel Vectrám volt! Szerettem de 4,5 évesen elérte 300.000-et szinte semmi hibával. Eladtam! Most már pihenhet! Következő autónak ígértem egy OPC-t. Hát megvan! Egy tesztlapban az író így minősítette: "Ez az Őrült családapák autója" két gyerekkel családapának mondhatom magam! Sokáig kerestem, alkudtam-vártam-alkudta-.stb! És jó áron 1650 km-el 1 éves magyarországi bemutató autóként megvettem! Nem volt mit tenni!

Ez már 280 lovas, 360 Nm-el!!! Természtesen ez is majd megkapja a maga kis chipjét, azt mondják 320Le-re fel lehet húzni, de egyenlőre ez is elég!

A vasat én inkább egy műszaki csodának tartom, a motorja is gyűnyőrű látvány, a turbójáról nem is beszélve! Nagyon komolyan megtervezték a hangját, a 2900-as V6-os erőmű iszonyúan kellemes mély-érces hangot ad. A tökéletes az benne, hogy 140 felett ez a mély, hang ami hosszú uton zavaró lehet, ill. a hang más sportgépekben jobban felerősödik, itt elhalkul. Szinte nincs hangja! Természetesen 140-ig egy magamfajta, megőrül ettől a szinfónikus zeneorgiától. Ettől szebb hang nincs!

Kényelmi és dekorációs szempontok alapján egy GTS Vectra szintjén van, de a Recaro ülések nagyot javítanak az OPC-n. A Futóműve más mint a többi Vectráé, szerintem sebességfüggő, iszonyatosan felkeményedik nagy sebességnél. A kanyartartása tökéletes a 235-ös peres abroncsok, 18"-os felnin hatásosan tapadnak! Viszont nagyon gáz, hogy elsőkerekes! A futóművön szerintem semmit sem változtattak a sima GTS-hez képest, 0-ról gyorsulni padlógázzal nem lehet. Ekkor szinte széttépi az elejét, kezelhetetlen, kormányozhatatlan az egész! Ide 4 kerék meghajtás, kell, vagy hátsó. Ehez a súlyhoz erős a motor az elektronikai szabályzás meg semmit nem ér! Kiugrik az autó a vezető kezéből. Lassan gyorsítva, 60-nál, jöhet a második, ez 120-ig lazán mehet! Ez 1-2 másodpercnek tűnik! Gyári adat szerint 6 sec alatt van százon, ezt szerintem tudja is, ha nem padlózom le 0-nál. 50-60 km/h-tól viszont ráfekszik az útra és repít egészesn 230-ig. Gyakorlatilag eddig úgy gyorsul, mint 80-ról 140-re! Döbbenetes! 230-tól lenyugszik, de még ekkor is húz. Külföldi autópályán, ahol nincs sebesség-korlátozás, óra szerint 275 környékéig mentem vele! Ekkor már zajlanak az események, ezért pontosan nem lehetett látni! Azt tudom, hogy egy M5-os BMW lemaradt, Nyílván az 500 pacijával Ő lett volna a jobb, csak az szegény 250-nél leszabályoz, ebből meg kivettük ezt a kis határoló kütyüt. A helyzet az, hogy 220-ig komoly ellenfél voltam, azután a BMW 250-ig lenyomott, dehát abból kidobták a horgonyt az OPC pedig horgonytalan. Szóval nincs mit szégyenkezni, sőt a buli végén vészvillogóval búcsuztunk egymástól.

Fogyasztásról felesleges írni! Ha hétköznapi módon sportosan jár vele az ember 12 liter átlagban, de nekem ilyen nem szokott lenni, ha beleülök 16-17 litert biztos megetetek vele De hát ez azért van megalkotva, hogy tapossa az ember! Egyébkét csak hétvégeken járok vele, hétközben a céges kocsit hajtom! Ami természetesen szintén egy Vectra (bővebben: Cosmo, 3000, V6 CDti, OPC-line2, 184 Le) Ez is komoly, de erről majd máskor!

Hibalista

- Semmi! (nem is fog)

Ide hordtam szervizbe

Opel márkaszervíz 1-szer

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 1650
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Vectra GTS, 3000 V6 Cdti Következő autója? Insgnia OPC 300LE
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vectra 2002 (2005)

További ítéletek (184 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)