Fekete gonosz gömbvillám :-)
Szöveges ítélet
Igazi kis élményautó. Jól állt neki a fekete szín (az ablakokon is), a formáját a buboréküveg hátsóablak igen különlegessé teszi. Dirketsz?r? - chiptuning - 50-es sportkipufogórendszer - sportdob kombináció után valamivel harapósabb lett, mint eredetileg, és hát a hangja! Emiatt vezettem télen is lehúzott ablakkal, sálban, sapkában :-D
Korlátaihoz képest (125LE tuninggal - 1050 Kg üres súly) ment is szépen, 2 kiló megvolt, de az 5. fokozata rövidebb mint a Corsának, ezt érdemes kicserélni egy Corsa 5. fokozat fogaskerékpárra. Ezenkívül hátra is jó lett volna tárcsafék... 6-7 nagy fékezés után a pofák hajlamosak melegedni, nem fogni.
A csajok nagyon megnézik a kocsit (belülr?l is :-)), s?t gyakran pasik is lestek át a fekete ablakokon, vizuálkontaktust akarván létrehozni a kocsihoz passzoló plázalánnyal; nagy volt a meglepi, mikor az ablakot leengedvén én néztem át rájuk szigorúan a körszakállam mögül... :-D
Probléma soha nem volt vele, bár a péntek estéket leszámítva kíméletesen vezettem.. :-). Ja, de egy: Tet?ablak mechanika beragadt, vagy mi, lényeg hogy nem lehetett bezárni. Opel márkaszervíz: El?reláthatólag 3 kiló lesz, az autót 2 hétre itt kell hagyni, amíg az új mechanika megérkezik NO.-ból... Tomi haverom: Hozd át holnap, megnézem. Délutánra kész volt, 8eFt. Opel márkaszervizr?l ennyit. Egyébként egy tényleg hálás, megbízható kisautónak tartom. Ja, igen! 187cm magas vagyok, ha a hajam megn?tt 3-4 centire, súrolta a tet?kárpitot, úgyhogy magas embereknek nem ajánlott! Bár lehet hogy ez csak a tet?ablakos kivitelre igaz... Egyszóval bátran ajánlom bárkinek, f?leg annak aki egy hasonló korú sportos Corsát akar venni, mert az ugyanennyibe kerül, és a Tigrancsban minden akkoriban a Corsához elérhet? extra benne van...
És még egy fontos dolog: Egyszer lehajtott hátsó üléssel egy 72cm képátlójú TV-t vittem haza vele... Úgyhogy meglep?en sok cucc fér bele.
Hibalista
- Típushiba: Kipufogógáz-visszavezet? szelep néha hibát jelez: Nem foglalkozni vele, el?bb-utóbb elalszik a sárga lámpa. :-)
-
- Tetóablak mechanika kiakadt: Munkadíjjal 8.000-
Ide hordtam szervizbe
Opel márkaszerviz: ?k adták a tet?ablak mechanikára a 300.000 (!) Ft-os ajánlatot.
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Tamás haverom: Gyorsan, olcsón, jól. 8 ropiból megoldotta a tet?ablakot. (? nem akart egyb?l teljes mechanikát cserélni.. :-))
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 105000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Manta | Következő autója? | Astra Coupe Turbo |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |