A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Omega (1994-2003)

Omega 2.5 V6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Brutál macsó -- Omega 2.5 V6

Szöveges ítélet

Cégautó volt, a f?nökömt?l "örököltem meg".
Hatalmas bálna, annyi benne a hely, hogy kis túlzással táncolni is lehet. Akkora a csomagtartó, hogy a közvetlenül az üléshez el?recsuszó tárgyakért kvázi be kell mászni a csomagtartóba, ha az emberfia ki akarja szedni onnan. Volt, hogy 3-an mentünk vele síelni, az autó pedig úgy benyelte a 2 méteres léceket csomagostól, sícip?st?l stb. hogy még marad hely a csomagtartóban és senkinek nem kellett semmi kényelmetlenséget vállalnia az utastérbe lógó lécek miatt. Az enyém jó felszerelt kis gép volt, tényleg csak b?r és navi nem volt benne (nem is hiányzott!). Minden elektromosan állítható, tempomat, dupla klíma, stb. Belül kellemes fautánzatú m?szerfalborítás. Szerintem szép volt... hát igen, fiatal titánént így képzeltem el a luxust! :-D. Beülve a kormány mögé, volt benne vmi az els? autómból, egy 1996-os Astrából. Világításkapcsoló, indexkarok, stb. Nekem tetszett, mert szép emlékeket idézett, meg egyébként is tisztességes nevelés hiányában feln?tt yuppie vagyok, aki szerint ha vmi jó egy Astrában, akkor nem rossz egy Omegában sem.
És akkor jöjjön a motor... az aztán egy brutál macsó példány (ezt vhol olvastam róla, nem én találtam ki). Rendesen húz, a hangja pedig vmi szívet melenget? érzés. Pontosan ahogy egy er?s V6-osnak szólnia illik. A verda automata váltós volt... nem voltam elhallva t?le, bár nyilván egy igazi opeles kéziváltó sem lett volna jobb. Kicsit lassú volt a kick-down, aki tapasztalt már ilyet az tudja, hogy az a néhány másodperc évezredeknek t?nik, amikor el?zne az ember, de kezdetben csak sávot vált, az autó nem megy. Aztan persze jön az elemi er? a dupla kick-down után. Városban érdemes volt inkább állandóan sport fokozatban menni, ha vki dinamikusan akart haladni. A 4 sebesség is kevésnek t?nik mai szemmel, f?leg a fogyasztás sínylette meg. Autópályánn 130-nál ugyan 9 liter alatt fogyasztott, 160-nál azonban már 11-12-t és városban is megitta a maga 12,5-13 literét. Sok, de ha azt nézem, hogy az 1,6-os Golfom is megitta varosban simán a 10 litert, akkor már nem is olyan vészes felár ez a plussz 70 lóer?ért és a hatalmas térért.
Ebben az autóban kedveltem meg a hátsókerékhajtást. Isteni szórakozas volt télen egy havas és üres parkolóban csúsztatni a verdát. Es?s id?ben is sikerült sokszor megcsusztatni a fenekét 1-1 lassú kanyarban. Kell gyakorlat hozzá, mert rázza a fenekét ide-oda.
Végül néhány apróság, ami nem tetszett. A fékek szerintem alulméretezettek, érdemes vigyázni velük. Az én CD-váltóm csapnivaló volt, pesti utakon állandóan ugrott. A már említett Golfnál ilyen probléma nem volt, vagy jobb volt a lejátszó, vagy komfortosabb a rugózás, vagy mindkett?. A m?anyagok sok helyen valóban astrásak, az üléseken látszik a használat. A min?ségérzet nagyon elmarad a kategóriatársaktól. És nem csak az érzet...
Ezzel szemben az ár/érték arány nagyon jó. Er?s, nagy vasat kap az ember viszonylag kevés pénzért, feltéve, ha nem újonnan veszi, hanem mondjuk 3 évesen. Szigorúan 6 évesen elpasszolnám, akkorra már túl sok baja lesz. Talán érdemes a 3 literes V6-osra menni a 2.5-ös helyett, mert állítólag alig fogyaszt többet (max 1 liter), viszont 40 lóval és sok sok Nm-rel többet tud.
Csupan 1 dolog húzza le nagyon az értékelésemet: a szervíz. Csapnivaló ingyenél?k. Meggy?z?désem, hogy sokszor azért kellett újra és újra visszavinni, mert nem csinálták meg lelkiismeretesen az autót. Pontatlanul dolgoztak, slendrián munkát végeztek. Kár érte!

Hibalista

- Néhány bosszantó, apró, f?leg elektromos hiba, meghibásodó érzékel?k. A boardcomputer kijelz?jének fényei különösen hajlamosak voltak a kiégésre. Légkondit kellett javítani ill. a h?t?víz folyt el egyszer. Az egész fele olyan kellemetlen benyomást nem tett volna, ha a szervízben rendesen kijavítják. Ahogy korosodott exponenciálisan n?tt a hibák száma, de mechanikusan, motorikusan nagyon megbízható maradt.

Ide hordtam szervizbe

Opel Schiller

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Opel Maxabo

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1996
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 97000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Golf 1.6 Következő autója? BMW 530d
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Omega 1994

További ítéletek (197 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)