Málló gagyi
Szöveges ítélet
Nem szoktam cinkelni az autókat, de ezt most meg kell tennem, EGY KÉZZEL írva, mert a bal kezemet gyűrűsujját elvágta a málló krómfólia az amúgy műanyag belső ajtónyitó fülecskéről!
1 éves bérautó, 30 ezer kilométerrel.
A belső tér ránézésre rendben van, de használat közben rájön az ember, hogy minden egyes alkatrész halál gagyi, csak a szemnek jó, de funkcionálisan nulla.
A bajuszkapcsolók működési elve a kormányon megszokhatatlan, érintésre a teszkós játékok "vigyázzá vele, mert minnyá letörik" fílingjét csempészi az utastérbe. A lámpa kapcsoló nagyon praktikusan a vezető bal bokájához esik közel és egy negyed fogkrémeskupakban ölt testet. A hátsó ködlámpa a kupak bepöttyintésével lehelhető életre, az első sehogy, mert az nincs.Vízhőmérséklet mutató műszer sincs. A jobb bokához a szivargyújtó van rakva, szintén praktikusan, de ezt csak hosszas keresgélés után veszi észre az ember, mert ülve nem látni. Alapvetően két gördeszkakerék uralkodik a középkonzolon, melyből a fentivel a rádiót lehet hergelni, míg az alsó a szellőzőmotort kapcsolja. A rádióé végállás nélküli, a szellőzésé néhány fokozatú, de a fokozatokat csak hallás alapján lehet kapcsolni, mert a fokozatok jelölve nincsenek, a pozíciót a gördeszkakerék nem jelzi.
A motor alapjáraton csendes, felette hangos, de a futóműből bejövő hangok ezt jelentősen elnyomják. Most hogy még a téli gumi is fent van, már 120 felett nem is nagyon akar az ember beszélgetni benne, mert nincs értelme. A beszélgetést egyszerűen elnyomják a zajok. 130 körül már érezni, hogy itt a vége ne tovább.
A teljesítmény 90 lóerő papíron, érzésre 70, vagy kevesebb, viszont a fogyasztás 8-10 liter közöttire jön ki napi 2x20kilométert ingázva. Szerintem sok.
A váltóban bitumen van olaj helyett, nem egy élmény vele váltogatni, viszont legalább nem vágja el az ember kezét, de csak mert oda már nem maradt a krómfóliából.
Hibalista
- Lemállik a pengeéles króm fólia az ajtónyitó fülről!!!!
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 1000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | passat | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.4/10) |