A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Corsa (2006-2014)

Corsa 1.4 FAPAD 

Az ítélet értékelése
2,3(4 db)

Málló gagyi

Szöveges ítélet

Nem szoktam cinkelni az autókat, de ezt most meg kell tennem, EGY KÉZZEL írva, mert a bal kezemet gyűrűsujját elvágta a málló krómfólia az amúgy műanyag belső ajtónyitó fülecskéről!
1 éves bérautó, 30 ezer kilométerrel.
A belső tér ránézésre rendben van, de használat közben rájön az ember, hogy minden egyes alkatrész halál gagyi, csak a szemnek jó, de funkcionálisan nulla.
A bajuszkapcsolók működési elve a kormányon megszokhatatlan, érintésre a teszkós játékok "vigyázzá vele, mert minnyá letörik" fílingjét csempészi az utastérbe. A lámpa kapcsoló nagyon praktikusan a vezető bal bokájához esik közel és egy negyed fogkrémeskupakban ölt testet. A hátsó ködlámpa a kupak bepöttyintésével lehelhető életre, az első sehogy, mert az nincs.Vízhőmérséklet mutató műszer sincs. A jobb bokához a szivargyújtó van rakva, szintén praktikusan, de ezt csak hosszas keresgélés után veszi észre az ember, mert ülve nem látni. Alapvetően két gördeszkakerék uralkodik a középkonzolon, melyből a fentivel a rádiót lehet hergelni, míg az alsó a szellőzőmotort kapcsolja. A rádióé végállás nélküli, a szellőzésé néhány fokozatú, de a fokozatokat csak hallás alapján lehet kapcsolni, mert a fokozatok jelölve nincsenek, a pozíciót a gördeszkakerék nem jelzi.
A motor alapjáraton csendes, felette hangos, de a futóműből bejövő hangok ezt jelentősen elnyomják. Most hogy még a téli gumi is fent van, már 120 felett nem is nagyon akar az ember beszélgetni benne, mert nincs értelme. A beszélgetést egyszerűen elnyomják a zajok. 130 körül már érezni, hogy itt a vége ne tovább.
A teljesítmény 90 lóerő papíron, érzésre 70, vagy kevesebb, viszont a fogyasztás 8-10 liter közöttire jön ki napi 2x20kilométert ingázva. Szerintem sok.
A váltóban bitumen van olaj helyett, nem egy élmény vele váltogatni, viszont legalább nem vágja el az ember kezét, de csak mert oda már nem maradt a krómfóliából.

Hibalista

- Lemállik a pengeéles króm fólia az ajtónyitó fülről!!!!

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2010
Kényelem (3) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? passat Következő autója?
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Corsa 2006 (2006)

További ítéletek (76 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)