Egyszer elmegy, de többet ilyet soha
Szöveges ítélet
Első komolyabb autóm a trabik után/mellett,de azok megbizhatóbbnak bitonyultak.
Úgy rohadt hogy egyben a riasztó is a rozsda volt benne.
Ha ellopták volna biztos felébredek,hogy miért nem hallom a ház elött a rozsdasercegést:))))
4 sebességes volt de a 170-et még vitte.
Amiárt igazából megutáltam az az alapjárat időszakos hiánya.bárki bármit cserélt sose volt biztos.A vevőt érdekes módon nem érdekelte semmi,csak mért egy kompressziót,és vitte,hál istennek.Már rohantam is a szomszédhoz megvenni az e21 320 bmw-t de ez más sztori.........Ha kicsit több eszem lett volna 18 évesen elfogadtam volna Anyám felajánlását egy új swiftre.Mondjuk a bmw az király volt.
Mondjuk az király volt,hogy kb 4000 km-el adtam el.99 ezer után nullába fordult rajta az óra nálam,igaz kitudja hanyadszorra:)))
Hibalista
- Karburátor,meg szépen sorban minden, aminek köze van a gyujtáshoz.Km óra spirál , csatlakozó az inditómotorhoz/ott is maradtam vele/ ékszij állandóan csúszott,kuplungpedál állandóan nyikorgott
Ide hordtam szervizbe
Sok volt
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 97000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Trabi /k/ | Következő autója? | BMW 320, 525 IX, swift-ek |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.1/10) |