A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Campo (1987)

Campo GL 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Szerethető lomhaság

Szöveges ítélet

Kellett egy olcsó platós autó,5 személyes,4 kerék hajtású....Lehetőleg nem full trenga állapotban,melósnak.1-2 hetes figyelés után előbukkant a neten,reggel találtam,délben le is foglaltam.A részletekbe nem mennék bele, beszámított autó lévén-128000km-es futásteljesítménnyel.ELVILEG.Mivel kicsit később a biankós adásvételi alapján elért (hál istenek első,gondos) tulajdonossal egyeztettem a valós km 280000 volt!!!ENNYIT A KERESKEDŐRŐL aki egyben márkakereskedés is ,úgyhogy nem tudom mit képzeltek magukról....lévén akkor 2005,nem 1995.No mindegy az autó ISUZU lévén (csak az embléma OPEL rajta) valamint a már említett 1 gondos tulajnak remek egészségnek örvendett a már cirka 300000 futott km ellenére.Motor pöcc-röff,nem füstölt,eleje-hátulja nem recsegett-nem ropogott irány a munka...Használtam két évig,10000 km-ként olajcsere időnként légszűrő.Ezen kívül elöl 1-1 (nem egyszerre) talpas gömbfej 25000.-/db ill. a második telén 3 (azaz akkor már ugye mind a négy )izzítógyertya csere.(-12 fokban kicsit nehézkessen indult-néztem is-aztán kiderült 3 gyertya heló..) a 4 volt asszem 50000.-Egyszer volt v.mi kopogás elöl ill.a kormány vált furcsává-picit pontatlanná :v.mi persely kopott ki amivel a korm.stab.rúd vége volt az alvázhoz rögzítve..szerelő:csak csere,gyári új 80000.-
Aha.Fogtam a cuccot irány esztergályos cimbora mutatom ilyen kellene.10 perc, 1000.- .Már csak vissza kellett csavarozni s lám ismét tökéletes a gép.Ennyi.Soha nem döglött le sehol,lomhasága ellenére(-e miatt ill a 450000 km-nyi futás)adtam el,még akkor is pikk-pakk állapotban.Nem egy terepjáró alacsony építése iil.gyenge(?)elsőhajtása miatt,de jó pár cudar helyzetből kijött félterep gumijai ellenére...

Hibalista

- szervószivattyú-szimering,kormány-stabilizátor rögzítőpersely
- márkaszervízbe NE VIDD nem értenek hozzá,rád sózzák a méregdrága eredeti alkatrészt ha kell,ha nem

Ide hordtam szervizbe

maszek

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1996
Kényelem (2) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 280000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? samurai Következő autója? L200
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Campo 1987

További ítéletek (9 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)