A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Campo (1987)

Campo 2,5 DTI 4x4 (100 LE) 

Az ítélet értékelése
3,3(6 db)

Nemcsak munkára, családdal is beválik

Szöveges ítélet

2002 tavaszán vettem meg az autót újonnan, bár fél évvel el?bb készült, a köztes id?t a gy?ri vámszabadterületen töltötte. (A típus európai importja 2001 végén megsz?nt.)

Gyengéi: els?sorban a felszereltsége, nincs benne ABS, légzsák, elektromos ablakemel?, f?thet? tükör. Van viszont pirotechn. övfeszít?, és - persze felárért - klíma.
Másik gyengéje a nem túl divatos küls?, bár szerintem ez lehet erény is, némely konkurrens típus meglehet?sen agresszív külsejéhez képest a Campo viszonylag barátságosan néz ki.
Szintén negatívum, hogy a gyári alkatrészek nagyon drágák, viszont aki beéri az utángyártottal, jelent?s összeget takaríthat meg.

Erényei: els?sorban a fogyasztása. Gyári adat szerint az átlag 8,1 (országúton 7,1). Nálam többnyire 7,5-8 körül evett (el?fordult, hogy 7 alatt, télen viszont inkább 8-at), talán mert kevesebbet használom városban, bár Bp. mellett lakom. A tank 63 literes, így - mivel viszonylag sokat járok Ausztria felé - a drága magyar helyett általában a jobb min?ség? és olcsóbb osztrák gázolajjal közlekedem vele itthon is.
Az el?djéhez képest - amit tudtommal 2000-ig gyártottak - motorikusan csak annyit változtattak rajta, hogy a motor fölé beépítettek egy intercoolert, mégis a teljesítménye 76 helyett 100 LE (74kW) lett, ami nagyon jól jön hegyvidéken, amerre én is többnyire használom.
Ebben az autóban már menet közben is kapcsolható az összkerékhajtás, ez különösen hasznos télen, amikor pl. egy jól takarított útról hirtelen havas, jeges szakaszra érünk. (Nagy hidegben viszont, f?leg, ha az autó sem melegedett még be, az összkerékhajtás bekapcsolásához sajnos le kell lassítani vagy megállni, kikapcsolni azonban ilyenkor is lehet menet közben.)
A korábbiakhoz képest javítottak a hangszigetelésen is, így már autópályán is lehet hallani a rádiót, és ha beszélgetni akarunk, nem kell üvölteni.
Én ABS nélkül is viszonylag biztonságosnak tartom, télen az ABS hiányát jól kompenzálja a bekapcsolt négykerékhajtás, ha a fékpedál helyett inkább a motorféket használjuk. Én havas, jeges úton nagyobb biztonságban érzem magam benne, mint a kipörgésgátlós, ABS-es Astrámban. Arról nem is beszélve, hogy 30 cm-es hóban sem akad el. Ezért talán télen a legnagyobb élmény vezetni, amikor mások elakadnak, a Campo "éli világát". Eddig még a hóláncot se kellett soha feltennem.
Olyan helyen lakunk, ahol az utca nincs leaszfaltozva, de igazi terepen (offroad) viszonylag keveset mozogtam vele, igaz, akkor nem akadtam el. Viszont - el?djét?l eltér?en - hosszabb utakra is használom, pl. átszeltem vele Ausztriát.
Amióta gyerekünk született, még jobban megszerettem, hiszen amellett, hogy az utastérben b?ven elférünk akár öten is (de többször volt már, hogy a hátsó ülésen négyen szorongtak), hátul akkora hely van a csomagoknak, mint egy nagy kombiban, ha a hátsó üléstámlát lehajtják. Így b?ven elfér a babakocsi (amit nem kell összecsukni), az utazóágy, a szánkó, és a rengeteg csomag.

Hibalista

- Terepváltó kábele ismeretlen okból elszakadt, nem lehetett kapcsolni a négykerékhajtást

Ide hordtam szervizbe

Opel Interat, Budakeszi

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 115000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Campo 2,5 D (76 LE) Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Campo 1987

További ítéletek (9 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)