A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Calibra (1990-1997)

Calibra 2.5-V6 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Jó autó! Ennyi!

Szöveges ítélet

Sajnos az első autómat elég rendesen tetőre tettem saját hülyeségem miatt.Imádtam!Majdnem elsírtam magam,mikor visszafordítottuk a kerekeire.Sürgősen kellett autó a munkahelyem miatt,s mivel megfogadtam,hogy 150le alá nem adom,inkább erősebb kellett.Haver V6-osát próbáltam már,eléggé meggyőzőnek tünt.300 km-t kellett mennem a kocsiért,de már az első próbaút meggyőzött.Megvettem.Hazahoztam és 2 nap után vettem észre,hogy valami nem stimmel a lámpákkal,mivel csak a ködlámpák és az indexek voltak jók(nem tudom,az előző gazdája milyen égőket tett bele,de a focsor szét volt égve).Új lámpákat szereztünk bele,és láss csodát...Ezekután minden "kötelező" csere megvolt:vezérlés,olaj,olajszűrő,légszűrő,gyertyák,mindenből majdnem a legjobb.De kb 3000 km után jött a baj,mikor összekeveredett az olaj és a víz.Mint utólag kiderült,megrepedt a motorblokk.Szétszedtünk mindent,és szakemberek vizsgálata után kiderült, hogy a kocsit már ezzel ahibával vettem meg.Ezúton is megköszönném a kereskedésben dolgozóknak,hogy MAJDNEM szóltak eme kis hibáról.Na de mindegy,új motot a kicsimbe!Találtam is,mondjuk olcsón.Most ez duruzsol benne.Volt idő,mikor utáltam az autóm,mert nem volt jó.De az idő begyógyít minden sebet!
Nem bántam meg,hogy megvettem,mert a V-motor pokolban is V-motor(persze,csak ha jó).
Sokszor megfordúltak már a kocsim után gyönyörű hangja miatt.A teljesítménye elegendő szerintem,vagyis epp elég ahhoz,hogy ha egy Suzuki-s 120-nál kiteszi az indexet,akkor te porrá alázd!
Kényelmes,legalábbis annak aki elől ül,az olcsó helyeken kuporgóknak meg kuss!
Még pár tanács a végére:ha valaki V6-ost akar venni,akkor elötte mindent nézessen át 1 hozzáértővel,v szerelővel,nehogy úgy járjon,mint én.Az autót nem kell agyonpörgetni,sokszor a nyomaték megold mindent.Jut eszembe:a kocsi 4 személyes,de azoknak akkor marad is hely!
Vegyetek V6-ost,nem fogjátok megbánni!

Hibalista

- 1,olajhűtő kijukadt-egyik haverom által tervezett kicsinyített John Deer olajhűtő azóta is tökéletesen szuperál
- 2,lámpa(cali betegség)-kiút:xenon
- 3,fékek,jó gumik-valahogy meg is kell állni

Ide hordtam szervizbe

Minden szervizelést haverokkal csináltam (Töki & Friends Kertek Alatt Gyorsabb Sufnituning Team)!

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Nekem megfelelt az első szerelő is!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1994
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 131578
Megbízhatóság (8) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Vectra "A" 2000 16v Következő autója? Opel Zafira OPC
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Calibra 1990 (1990 - 1996)

További ítéletek (139 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)