A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Calibra (1990-1997)

Calibra v6 

Az ítélet értékelése
2,1(15 db)

Az a Vectra-műszerfal a 80 as évekből! :)

Szöveges ítélet

Hobby autónak vettük.
Én balga azt hittem hogy valami sportosabb élményben lesz majd részem. Ugy 96 körül, volt Toyota Celicám, mr2 esem. Mindkettö sportosabb élmény volt.
A Calibra csak egy szépen formált a vectra.
Talán egy öregebb Porschénak könnyebben elnézi az ember a korszerütlenséget. De egy Opel esetében minden hiányoság inkább idegesítö.
Amit egyedül szerettem az v6 os a motor volt.
De azt már nagyon nem értem, hogy lehet egy 8 szelepes Calibrával átélni, hogy az valami baromi jó dolog...)
Az nekem már a Trabant utánérzést hozta volna....
Volt már anno 2.5 ös b Omegám. Ott nem volt meggyözö a teljesítmény. Pláne automatával nem.
A Calibrában ez a motor szerencsésebb volt.
Autópályán szerintem messze átlagon felül lehetett vele hajtani, de a városi sprintekhez szerintem lomha.
Cserébe problémamentes volt!!!
Nálam nem jöttek elő a Calibráknál közhiedelmüleg soha véget nem érö szervizproblémák. (Talán csak megusztam)
Tehát:
A forma telitalálat volt ugy 17 éve. De ma már nagyon elment az autóipar.....Egy hétköznapi Swift ben is több sportoság szépség rejlik. Persze azért 90 ben megbámultuk....
Emlékszem, talán 92 ben volt az elsö magyarországi autóexpon, Körbejártam csodáltam, aztán összeomlott minden....
Beleültem.....De kérem! Ez egy gagyi Vectra!!!
Határozottan emlékszem, hogy ezen már akkor is kiakadtam.
Pedig akkor még mindenkinek Ladája, Skodrija volt.
Nekünk akkor egy 2 éves 80 as Audink volt. Abban az idöben az nagy dolognak számított. Pláne a beltere!
Na ez volt a viszonyitási alap. Ahoz képest a Calibra beltere rémes volt.
Ha ezt nem tudtam elnézni 16 éve, akkor ma mire számíthattam...:) Na mindegy....
De akkor sem értem hogy miért nem raktak bele egy sportosabb korszerübb belteret. Minden akkori sportgép ma már avitt, ez természetes.
De egy 91-95 ös Celica beltere azért sokkal elfogadhatobb. Még mai szemmel is.
Mikor beleültem a 2003 as full extrás facelift 2.5 dti Omegám után, valahogy olyan volt mint egy 1200 Ladába átülni. Pedig az Omega sem egy 7 es Bmw. (Persze utána mindig nagy élmény volt visszaülni az Omegába. :)
És hát a konstrukcio....A kaszni stabilitása nulla. Nyikorog, csörög, zörög.
Elszaladt az idö......Vettünk helyette második autónak egy G Astrát.
Leirhatatlan a technikai különbség. A G Astra autónak tünik a Cali után. Pedig hát az is csak gagyi....
Talán 10-15 éve még meggyözö lehetett volna egy Calibra.
De majd a következö Hobbyigép egy 944-928 as Porsche lesz. Annak legalább értéktartása, némi veterán presztizse van.

Hibalista

- Kuplung, hidrotökék, klimahütö

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1995
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 154000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Omega c Következő autója? Porschét akarok!!!!
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Calibra 1990 (1990 - 1996)

További ítéletek (139 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)