Jóindulatú strapabíró kezesbárány
Szöveges ítélet
Fékeket kellett első tárcsákat+hátsó dobot.
Néha nemakar indulni, de 2perces unszolás után elindul.
Ha nagyon hosszú utat megyek vele, utána nehezen indul és elveszti az alapjáratot, de kis gázfröccsel orvosolható a probléma.
Hozzáteszem mindig beindult! csak vmikor nincs kedve egyből beindulni.
Néha beszorul a váltó, h mozdítani sem bírom, pedig nincsen hideg, egyszerűen beáll. De leálítom újra indítom és el is múlt minden váltó hiba.
Alapjában véve nem költöttem rá semmit a fékeken kívül, meg izzó csere, olajcserén kívül.
Szerintem nem kell megijedni az olykor drasztikusnak vélt hibáitól. Néhány napot pihentetni kell, és mint az embereknél meggyógyul magaától, de komolyan!!!
Hibalista
- első+hátsó fékek
- semmi más a szokásos olajscserén ill izzócserén kivül.
-
Ide hordtam szervizbe
tatabányára viszem az Opel-hez.
Segítőkeszek szerintem, nincs semmi problémám.
A javítási költségek kicsit magasak, de ez a márka szervíz miatt van.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 15000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | BMWE30-318ISCoupé | Következő autója? | Azt hiszem maradok az opelnél. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |