A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (1998)

Astra 2.0 DI van 

Az ítélet értékelése
2,5(2 db)

Fehér sportkupé vízágy-előkészítéssel

Szöveges ítélet

Használt puttonyos vétele volt a cél, végül megtetszett az Astra a személyautó alapjával. Végül a használtautó.hu-n találtam egy autómata váltós kétliteres dízel Astrát, aminek a megvétele már a kereskedő meglátogatása előtt eldőlt. A kereskedőről pár szót: az autó állapotáról fogalma sem volt, gondolom megszámolhatatlan darabot hordanak nyugatabbi országokból. Egy dolgot biztosan tudott, a bőven szilikonozott gumik, 5-ből 4 különböző márka és mintázatú volt, a tükörsimától 1mm-re kopva. (Hogy ment át a szigorú központi műszakin?) Az akkumulátor valamelyik alföldi traktorból származott, kész csoda, hogy az őszi reggelen a kipróbáláskor beindult az autó. Megvétel után az első dolgom volt gumishoz vinni, aki szerint bátor dolog volt az otthonomtól hozzá elvezetni azt a 4km-t. (Nem tudta, hogy előtte 200km-ről hoztam el az autót.) Pár másodperc múlva jelentette, hogy 3 kerékben szög/csavar van, a pótkerék oldala kirepedve. Itt hívom fel az olvasó közönség figyelmét, hogy a kecskeméti HTK Plusz Kft. autónepper társaság nem korrekt módon kereskedik. Rögtön az új garnitúra gumi után, pár napra vételtől nem indul reggel az autó. Szitkozódás ide-oda, de leginkább kecskemétre. Új akku megoldotta a problémát. Ezek voltak a vételkor és közvetlen utána kiderült problémák. A kétezres dízel astra 82 lóerős és autómata váltós. Sajnos nem egy táltos, de az autómata váltó rendkívül kényelmessé teszi az utat. Ügynököknek ajánlam akik kénytelenek útközben jegyzetelni, telefonálni, térképet böngészni, egyébként szabálytalanul és veszélyesen. az autó raktere egy ráccsal és fallal van elválasztva két üléstől. Ez a rács kis ügyességgel kibontható és úgy a raktérben is szállítható olyan tárgy ami hosszúsága meghaladja a 160cm-t. Nem vicc, de egy személyautó kombi astra ebből a a szempontból jobban használható. A raktér alacsony és rövid, mindkettő kellemetlen. Egy tetőtartó sokat segít a pl létrát is szállítóknak. Az autó a legmagasabb felszereltségű szintet kapta, áruszállítónál 7 éve jónak számított a 2 légzsák, klíma (ezt fel kellett még vétel után töltetni) elektromos és autómata ablak indkét oldalt, állítható vezető ülés. Az autón már csak a kopó alkatrészeket kellett cserélnem azóta: ablaktörlő, fékbetét, féktárcsa, olaj, szűrők. Javaslom a kisebb, csak opel/gm alkatrészekre szakosodott kereskedőket, ahol gyári alkatrészek beszerezhetőek jó áron, Budapesten van pl a Nagy Lajos Király útján és a Soroksárin. Egy érdekes tapasztalat: Esso TD olajjal felkúszott az autó fogyasztása 7,5 literre. Ekkor raktam gyári GM olajat bele és olajcsere után közvetlenül teli tankot nézve, mértem a fogyasztást és 6,5 literre esett! Majd alaposabb átvizsgáláskor derült fény arra, hogy a kormánymű ereszti a szervóolajat. Csere csak egészben lehetséges, alkatrész 250ezer plusz munkadíj. Azóta havonta kap 1-2 dl szintén gyári szervóolajat és sajnos ez a krónikus betegség már elkíséri szegényt az útján. Az autó hátulja könnyű, egyébként is orrnehéz és ezért télen könnyen eldobja a farát, főleg autómatával. A fűtése viszont botrányos. Télen ha 10km alatt felmelegszik az jó. Ha lábadat akarod kényeztetni azt felejtsd el: vezető jobb láb megsül, bal láb megfagy. Senkinek nem ajánlom, hogy kiszerelt ráccsal közlekedjen tartósan: satuféknél vagy neadjisten frontális ütközésnél akár egy szabadonhagyott csavarhúzó is halálos találat lehet a tarkóba. Összesítve: lomha autó, kiváló fogyasztással és kényelemmel, bosszantó részletekkel és megbízható működéssel, relatív olcsó alkatrészellátással és rossz értéktartással: Magyarországon nem kedvelt típus és főleg nem autómata váltóval. Hurrá értékvesztés. Egyébként érthető, hiszen aki szállításra alkalmas kisteherautót akar, az vegyen pegó partnert vagy drága caddyt. Aki személyautós áfásat akar és nem szállít notebooknál nagyobb árut, az ezt vegye! Időközben meglett utódja is: egy 1.7-es dízel 0km-es opel astra van, magyar kereskedőtöl és nem szürkeimportból, de sajnos nem autómata. Eddig 4000km-t futottam vele, lényegesen fürgébb a 100 lóerejével és jó hír a vezetőknek és takarékosság híveinek: alapfelszereltségbe foglaltatik a 6 fokozatú váltó! Ajánlom!

Hibalista

- fényszóró izzó 3-szor 900 Ft

Ide hordtam szervizbe

garázs pimpó szerelők

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2000
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 80 TDI Következő autója? OPEL Astra Van
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 1998 (1998)

További ítéletek (814 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)