A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (1998)

Astra 1.8 Cabrio Bertone 

Az ítélet értékelése
3,8(9 db)

A napfény íze !

Szöveges ítélet

Az ítélettel megvártam míg használom is a kocsit, másokkal ellentétben itt a népítéleten. Öt év alatt 35000km-t tettem bele. Nem sok egy hétvégi és fun autótól, de az ítélethez elég. Az autót 2005ben hoztam be németországból. Internet segítségével választottam ki. Nem csalódtam. Itthon a kereskedőknél kivétel nélkül karambolból helyreállított, törött autókat találtam csak.
Közel fél milliót spórolva vettem hát egy nem töröttet németben. Itthon sima papírmunka, nagyjából gördülékenyen ment. Kint nagyon segítőkész volt az eladó, egy opel márkakereskedés szervízfőnökének harmadik, nyári autója volt.
Az autóval eddig eltöltött öt év alatt a kötelező 60ekm-es vezérlés csere megtörtént és megkapta a 10ekm-enkénti olaj cseréjét is. Városban 10litert fogyaszt. Autóúton 90km/h val volt már 5,7l is. Autópályán lábtól függően 6,5-8l.
A klíma gyakran használva van, mivel nyáron 28C felett nem annyira élmény a nyitott tető városban és néha országúton sem. Bár elsősorban pici lányom miatt szükséges. Babakocsi simán elfér a csomagtérben. Gyerekülés hátul. Papíron négyszemélyes és bátran állítom hosszabb útra nyugodtan lehet hátul is utazni. Az enyémből a navi és board computer hiányzik, valamint a tető fél automata. A teljesen automata tető nyitható távirányítóról is, mivel ott a szélvédőnél a reteszelés elektromos és nem kézi kallantyúval történik.
Felszereltsége: fekete full bőr ülés kárpit, ülés fűtés, szélterelő háló, elektromos tető, tempomat, manuális klíma, multi kormány, fehér számlapos műszerek, recaro combtámasz állítós az ülés és gerinctámasz állítás is van.
A hátsó könyöklő eltávolítható a csomagtérből, az átnyúló hosszabb tárgyak szállítása miatt. A futóműve feszes, nem egy ringatózó lágy darab, de 17-es kerekekkel is élvezhető. Az együtt töltött 35ekm alatt a termosztáton kívül a csomagtartó elektromos zárja adta csak meg magát, mivel a karosszériához rögzített földelés és a csatlakozó csoki egy helyre került és a fel lecsukások miatt a földelés rögzítő csavar elnyírta a kábeleket. 15 perces munkával házilag megjavítva. A tető 3 rétegű és szigetelt. A meleget egész jól tartja. Télen rendszeresen használom a járgányt, mivel más családi autó nincsen. (nem német országban vagyunk vagy mi a szösz!)Soha nem volt benne hideg! Nagyon jó a fűtése és az 5 fokozatú ülés fűtés is nagyon hasznos extra télen. A karosszéria rossz úton érezhetően minimálisan csavarodik, de ezzel együtt lehet élni. A vezetés minden percét élvezem! Mind a négy ablak elektromos. A hátsó kettő csak a vezető oldaláról, de hátul nem szoktam ülni, úgyhogy ennek hiányát nem éreztem :)
A tető még sohasem ázott be. Nyitott tetővel 50km/h-ig lehúzott ablakokkal még nincs huzat. Ezután a négy ablakot fel szoktam húzni. 130km/h-ig simán lehet beszélgetni, csak afelett szokott nagyobb zaj keletkezni.
A 35ekm után fogyott csak el az első fékbetét. Ezt cserélni kellett.
A gépháztetőnél megvannak a teleszkópoknak a gyári furatai a sárvédőn. :) Vicces hogy egy ilyen árkategóriában ezt az 5eft-os/pár alkatrészt nem szerelték bele gyárilag. Én megtettem. Kartámaszt is vicces hogy nincs benne gyári, ezt is szereltem bele, hogy az amúgy is maximális kényelem még nagyobb legyen. A váltó opeles. Itt a 3-as nem akad néha (tényleg ritkán) be. A mantánál a 2. volt ilyen. Különben egy 10eft-os váltó út rövidítő beépítésével nagyon sportossá lehet tenni. E85el 50%ban keverve télen is simán indul. Két éve így használom.
Testes embernek is ajánlom, mert nagy a hely benne. A kormány fel-le, előre hátra is állítható!
A gyári rádió CDR500 potmétere elromlik és ezt nem árt lecserélni. Mármint a cdrádót egy front USB-s-re pl. Én multikormányról használtam leginkább, de mégis egy idő után megadja magát a potméter.
A tető alá ha a család nyaralni megy, simán belefér két sporttáska. Gyerekkel hátul amúgy sem nyitod le a tetőt. A csomagtérben meg az összecsukható utazóágy, meg miegymás. Kilenc táska körül ment bele kb cucc. Elég volt a hely, simán.
Hát remek kis autó! Mindenkinek ajánlom!

Hibalista

- - Termosztát - - Csomagtartó centrálzár kábelét, elnyeste a földelés. Hanyag gyári szerelés.

Ide hordtam szervizbe

Strohm Kft

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Manta Következő autója? Insignia
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 1998 (1998)

További ítéletek (814 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)