Egyszerű, de tökéletes
Szöveges ítélet
Voltak fenttartásaim az autóval kapcsolatosan amikor megvettem főleg mivel nemsok leírás van a kocsirol legalábbis olyan ami meggyőző lenne vele kapcs. a saját tapasztalatom a köv:Esztétikailag kielégítő kényelmes kifejezetten tágas szép nagy csomagtér, van hova pakolni a kis szarságokat :D
menetzaj nagyon kevés az ülések talán nem annyira tartanak mint amennyire kellene de ez 120 nál erős kanyarban észlelhető csak motorikusan egy 1.4 es autóhoz képest kegyetlen az enyém 10.2 mp alatt gyorsult 0-100 ig dirszür + sport gyujtókáblel-gyertyával ennyi tunning ahoz képest hogy nem 1 kis autó nagyon megy az órát ami 240 ig van órázva ugyan 5000 res fordulatnál de akasztotta 1.8 as japó csodákat döngöltem vele a földbe és ez nem vicc ami érdekessége az autónak hogy a gyári muzsika elképesztő 6 magas 4 mélyközép 4 mély hangszóró van benne "gyárilag" én beletettem 2 ovált és 1db 600 as mélyládát gyönyör. rosszat nem tudok róla mondani röviden praktikus,tágas,kényelmes,és sportos a maga módján ennyi pénzért szinte a legjobb választásnak tartom remélem ezzel vkit megnyugtattam.. :D
Hibalista
- légzsák visszajelző - 3000 ft, olaj feszítő görgők vezérmű stbstb - 40000 ft első helyzetjelző izzó - 1500 ft
Ide hordtam szervizbe
nem opel szervíz
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 59000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Bravo 1.2 | Következő autója? | Volvo XC 90 (brutális) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |