A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (1991-2002)

Astra 1,8 8V Club Caravan 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Nagy Utazó

Szöveges ítélet

Az autót használtam vettem ( német import ), küszöbök, kerékívek, hátfal átrozsdásodva.
Helykínálat szempontjából még a legtöbb mai azonos osztálybeli autó sem tudja felülmúlni. Az 1,8 literes 8 szelepes motor nincs a helyzet magaslatán, bár nem rossz konstrukció, de evvel a váltóval (4., 5. nagyon hosszú, majd 800-900 fordulatot esik vissza a motorfordulatszám) rendkív?l lomha tud lenni. A bicskei M1-es emelked?n érdemes visszakapcsolni, ha nem szeretnénk utoljára felérni a domb tetejére). Igazán a német autópályákra találták ki ezt a váltót, igazi hosszútávú autó így, a 140-160 km/h-ás utazósebességet is tudja tartani, bár ekkor már 8 liter vagy fölötti az amúgy (országúti) 7 literes átlagfogyasztás. A fékek szerintem nagyon gyöngék, nincs bennük er?tartalék (bár már jelezte a fedélzeti sz.gép, hogy kéne betétet cserélni, de el?tte sem volt meggy?z?), szerintem alúlméretezettek. A csomagtér óriási. Az én autóm Club felszereltség? (saját német import), ami tartalmazza az ABS-t, mechanikus schiebedach-t (toló-bukó tet?ablak, rolóval), els? elektromos ablakokat, elektromos fényszóróállítást, els? ködlámpát; kényelmes, jó oldaltartású magasságban állítható els? sport üléseket (sokkal jobbak mint az alap Astra-é) és a fedélzeti számítógépet ( pillanatnyi/átlag fogyasztás, megtehet? km, küls? h?mérséklet, stopper, öntesztelés: els? hátsó ég?k, folyadékok, ABS, fékrendszer, stb ), tehát gazdagon felszerelt, ami abban az id?ben nem volt mindennapos. Amúgy valóban nem drágák az alkatrészárak (Suzuki szint), viszont sokkal töbször kell hozzá ez-az, apróbb alkatrész mint japán társaikéhoz, úgy hogy hiába a kedvez?bb alkatrészár. Az autó a mai napig meg van második autóként. Összeségében jó autónak tartom, bár nem megbízhatósága hanem inkább a kényelem és helykínálat miatt, fenntartási költségei kicsit magasak (fogyasztás miatt, de a kedvez? biztosítás kompenzálja).

Hibalista

- gyertyapipa kábelek (gyújtás), els? stabilizátor menetes része eltörött, gyújtáskapcsoló füstölgött, üzemanyagtank kilyukadt, generátorban a diódasor kiégett, "kipufogó pillangó szelep".

Ide hordtam szervizbe

néha Opel Tatabánya (jó szervíz), amúgy szerel? barát (vagy én magam) végezi a cseréket

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1992
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 140000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 205 1,9 D Következő autója? Seat Leon 1,4 16V
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 1991 (1998 - 2003)

További ítéletek (818 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)