A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Oltcit » Club

Oltcit Club 11RL 

Az ítélet értékelése
3,7(3 db)

Mindent kibír!!!

Szöveges ítélet

Mar reg BMW-t vezetek, es vegig ultem nehany olasz es francia autot, de nem tudom nem megvedeni az Oltcitot.
Annak idejen hosszu eveket kellett autora varni, egy bizonyos osszeg befisetese utan. Mi is befizettunk egy Daciara, de ahogy Romania kezdte elvesziteni a stabilitasat, egyre vilagosabba valt hogy arrobbanas kovetkezik, tehat hamar atnyergeltunk egy Oltcitra, es nem bantuk meg. 76000 lej volt (akkoriban meg 1:1-ben mertek a forintot a lejhez kepest).
Sokan emlitettek a fogyasztast, hat igen, az az amivel nem tudtunk mit kezdeni, a dupla karburator nyelte a benzint rendesen, viszont ment is mint a vadbarom. A kis boxer motort lehetett porgetni, egyszer halalfelelmek kozepette mentunk vele 170km/h-t (ora szerint), ami valahol a valos 150km/h korul lehetett. Sokan amlitettek a butykos tengelyt. Ez is olyan valami amivel nincs mit kezdeni, idonkent cserelni kell (mindig kicsi az olaj nyomas, es a motor felepitesebol adodoan ide kerul legkesobb az olaj).
Aztan a futomu: nagyon kenyelmes, nincs auto a kategoriajaban amelyik felvehetne vele ezen a teren a versenyt. Jo teleszkopokkal a torzis rugok allitasa utan (ha elfaradt a rugo csak egyet tekersz rajta s kesz... amig el nem torik) csodakra kepes. Az uthibakat szepen nyeli es a stabilitasa is jo.
A gyujtogyertyak bekopeserol csak annyit hogy ha a megszakito es gyujtas jol be van allitva ilyen nem fordul elo, es nem kell a fold ala maszni hogy a gyertyakhoz hozza ferjunk.
Az auto ertekelesenel nem adtam tul jo pontokat, mert hat nem egy alom auto, de mindig tartsuk szem elott hogy mihez kepest. Ezt egy Daciahoz, Trabihoz, Zsigahoz vagy Vartyogohoz kell merni, akkor visznt nagyon jo auto.
90000km-nel gyuruztuk, de 160000km-re teljesen elkopott a motor, vettunk hat egy masikat, 40000-km-el. Ennek sem volt mas baja a butykos tengelyen es a fogyasztason kivul.
Volt meg egy orokke visszatero problema, a fekekkel (elol hatul tarcsa fek), de ezt is lehetett orvosolni.
Sokszor ugy megpakoltuk hogy elrobbant az egyik hatso kerek, ebbol is csak annyi baj lett hogy fele cucc le, kerekcsere, haza, es vissza a tobbiert.
A lenyeg az hogy ha lenne helyem a tarolasra, ma is szivesen vennek egyet. Hobbyautonak. Azt a szep motorhangot a boxer 146-bol sem tudtam kicsikarni.

Hibalista

- Elobb utobb nagyjabol minden.

Ide hordtam szervizbe

otthon, a haz elott...

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1988
Kényelem (7) Használati időtartam 15 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 160000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? -- Következő autója? Dacia, Citroen, Peugeot, Alfa, BMW
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Oltcit Club

További ítéletek (17 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)