Elpusztíthatatlan, én megpróbáltam. Nissan
Szöveges ítélet
meg egy vicces es abbahagyom, sieles kethet kocsik allnak egyhelyben, ho lelapatol rola, kinyit taviranyitó, itt mar tobb ketszer haromszor ennyit ero nemet és olasz auto feladta, ez nyilt, inditozas na itt mar csak a ducato diesel kisbusz es a nissan indult el :) hat neztem vagy ot percet a tobbiek kinlodasat a kocsibl majd segitsegukre indultam, hatalamas vigyorral arcomon :)
egyszer csinalt olyat hogy nem indult a garazsban elsore, inditozok megegyszer es valami irdatlan robajjal valami hatalmas fusttel ugy indult el, hogy azt hittem ram dol a garazs majd fordult kettot es rendesen jart leallit ujra indit hibatlanul indul, mondjuk akkora fustot lott ki, hogy alig lehetett latni a garazsban
folhivnam a figyelmet a motorhaztetobe karcolt haromszogre a figyelmet! uzenem a kedves megvalositojanak, hogy meg akartam pofozni, de mar letettem rola es mert gondolja, hogy nem tudom kicsoda, neha nem ertem az embereket
Hibalista
- Elso futomuvek tul bonyolult kettos lengokaros muanyag csapagyazassal:
- jobb elso 80 000km-ként kuka (ugy emlékszem elég drágák voltak lengökarral együtt cserélik kb 70 000Huf kerekenkent)
- bal elso 120 000km-ként kuka
- jobb hátsón vagy 10 000km ota elment a lenges csillapitó mikor eszre vettem hát a merv hátsóhídnak is van előnye!
-
- utángyártott motorháztetőt ne vegyetek nehezebb vagy 5kg-val és nagyobb is nehol 1 cm az eredetinél hát nem örült a lakatos mikor rájott :)
-
- egyébként imádtam három törésenként vittem csak lakatoshoz, ennyire volt hitelesítve :)
-
- eleje elég kemény volt oldala nem annyira, meg két hónaposan sikerült a négyajtós kasztniból egy kisáruszállítónak 5 ajtósat csinálni és persze elment betétlapnélkül, na innentől nem sikerült a tanksapkát rendesen egyetlen lakatosnak sem megcsinálni!
- lehet a hátsó lengéscsillapítok is ennek köszönhetően mentek sorra tönkre mert ezt mastol nem hallottam mint hibat.
-
- A leg viccesebb a fekbetet csere volt, volt hogy csak harmadik probalkozasra sikerult kicserelniuk, ez valami átmeneti seria lehetett mert katalogus szerint előre a diesel 2.0 fékbetétei valók, hátra pedig a kombi benzineseké! már ez is csodálatos, hogy ezek szerint legalább három féle fékkel készült a primera?
-
- még a generátorral bajlódtam
- jappán autoban magnetti marreli generátor? hát megbolondult a világ? kétszer ment el a dioda benne, masodikra denso generatort kapott tobbet nem ment el a dioda.
-
-
Ide hordtam szervizbe
summit lagymanyosi hidnal,
kotelezore olyan minosegben csinaltak meg az autot mintha en otthon a konyhai klopfoloval altam volna neki meg a vizfestekkel! Majd meg ok voltak felhaborodva mikor szova tettem!
Kutya rossz: 1
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
ugyan az a ceg M7-M1 bevezetonel nissan marka szerviz.
Idore pontosan dolgoztak, megigertek tartottak, segitokeszek voltak, olajcsere pl. olcsobb volt mint a sarki sufniban szerelem a kocsit tipusunal (olajjal egyutt asszem 11500 4,5l castrol gtx-el, de inkabb maradjunk az olcsonal)
Kutya jo: 10
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 296000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Swift | Következő autója? | Ford Mondeo keszül, a fenne ezt kaptam |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |