A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Primera (1990-1998)

Primera 2.0 SLX 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Cirkáló

Szöveges ítélet

Nem, és nem akartam Nissant. "Ami nem GT-R, az nem lehet jó" nagyképűsködtem a hasznaltauto.hu-előtt ülve, de végül Kedvesem kitartó "fülrágása" és az autóra fordítandó összeg gondos tanulmányozása (válságstáb felállítása, stb.), valamint a különböző márkájú bontószökevények láttán (már bocsánat, de átBKVzom a városon egy "teljesen jó, nincs semmi baja, nézzem csak meg" kocsiért, aztán amikor megláttam a vasat, (pl világító Check Engine, 3 henger a négyből, törött(!!!) alváz, kilógó elektromos vezetékkötegek, stb. of course, nem egyetlen autón) legszívesebben berámoltam volna a tulajt a csomagtartóba, és elindítottam volna a présgépet. Nem egy, nem kettő ilyen vassal próbáltak csőbe húzni) mégsicsak hajlandó voltam kiautózni Budaörsre, megnézni egy Nissan Primera-t. (közben volt egy Golf II-is a célkeresztben, de a családi tanács kilakoltatással fenyegetőzött) Na, kiérek, az autó tényleg olyan, mint a fényképeken, pozitív. Papírok rendben, elektromos kütyük az antenna kivételével működnek, törve sehol (rétegmérő rúlz ;)) rohadni nem rohad (hja kérem, svájci szervízkönyv, biztos vigyázott rá a tulaj, gyanítom a vonóhorog nem betonkeverős utánfutót volt hivatva húzni) behozatal óta 1 magyar tulaj, gondolom gondosan visszapörgetett km számláló (könyörgöm, 91´-es vasban 130000 km? évi 8100??? a motoromba a duplája kerül évente, pedig már leszoktam a hóesésben motorozásról...) Kétliteres benzinmotor (nem csörög, nem zörög, nem ereget füstöt, halk egyenletes duruzsolás) számomra szintén pozitívum, egyrészt az azóta igazolódott tételért, miszerint ekkora kasznihoz nem szabad kisebb motort választani, másrészt, mert szeretek gyorsan vezetni, de nem gyilkolni a kocsit. Szóval 2.0, 116 LE, tudom, ma már nem egy nagy szám, de ezek "békebeli, igazi lóerők" :) - még igencsak fickósak tudnak lenni. A kipróbálásnál természetesen beleesetem a dealer trükkjébe, miszerint egyenes úton lehetett kipróbálni, nem is vettem észre, hogy a kerékösszetartással gond van, csak később, amikor minden kanyart csikorgó kerekekkel tudtam csak abszolválni. De ezt hamar kijavíttattam, nem is került sokba. Rögtön a megvétel után olajat, (Castrol Magnatec 15W40) szűrőt, és levegőszűrőt cseréltem, amikor el fogja érni a km számláló a 150.000-et (gondolom újra :) ) akkor ugyanez fog következni, plusz váltóolaj és gyertyák cseréje. Nagyon jól megy, városban nem kell 2000-es fordulat fölé forgatnom, de "economy"ban már 1500-nál elváltok, ilyenkor szinte termeli a benzint, és hangtalanul suhan. Ha odalépek neki, 4-5000 ig megpörgetem, (6000-től piros) nos, kibújik belőle a vadállat, méretéhez és tömegéhez képest nagyon jól gyorsul, szűkös előzéseknél sem kellett még soha visszafékeznem. Négy személy + sofőrrel 160 km/h-s utazót tudtam tartani, na akkor mondjuk nem 8litert evett, de ilyenkor nem nagyon érdekel a fogyasztása (nem számoltam ki pontosan, olyan tizenvalamennyi) 180km/h-t már mentem vele, de szvsz simán viszi a 200-at is, csak nem itthon kell kipróbálni, ahol bármikor kaphatunk egy khm, "szabályosan megyek 130-al csak éppen megelőzöm a kamiont a belső sávban de nem nézek a tükörbe mert minek" - típusú vadbarmot, aki miatt rögtön tesztelhetjük a négy tárcsaféket. De nem sebességi rekordok hajhászása miatt vettem meg végül. Ez egy intergalaktikus cirkáló :))) Hosszú távon, városban, országúton, kényelmes, halk, tekintélyt parancsoló, és gyors, tökéletes és megbízható társ. Négy személlyel sem volt gond a kényelemre, a plüss ülések kényelmesek, a vezető oldali 3 ponton állítható+ beépített deréktámasz. Nekem nagyon bejött.

Hibalista

- kerék-összetartás állítás, (3000 HUF) féltengelycsukló + gumiharang (17000HUF/db) antenna: nem húzza be a mechanika, nem lesz megjavítva :)))

Ide hordtam szervizbe

haver+én :)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1991
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 130000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 120L Következő autója? Nissan Skyline GT-R, de ezt nem adom el
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Primera 1990

További ítéletek (57 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)