Nem rabszolgák gyártották
Szöveges ítélet
Sokadik autóm. Nagy autot szertettem volna mindig, nem futotta rá a kereset. Interneten találtam egy szevizkonyves Japánban gyártott gépet 2 millió alatt full extra, bőr, űtött ülések stb.Uj ára 9 millio. 141 LE V6 elrendezés, megy mint a gőzmozdony. Másfél tonnát nem könnyű elinditani, de ha kell nagyon megy. Fogyasdztása légkondi nélkül országuton 120-140 között 7,5 liter. Városban rovid utakon 10-13 is lehet.Az alvázszáma J betűvel indul, eredeti JAPÁN ezt nem arab stb rabszolgák készitették, a japán dolgozó a elegmesszebbmenőkig felel a minőségért.15 colos abroncsok nagy ballonnal a Magyar utakra vannak kitalálva. Olcso és nem ráz. Csak olyan extra van benne amire szükség van. Nincs semmit sem érő drága fényre elsötétedő visszapillanto tükör stb.
Hibalista
- Nyáron meleg motornál az alapjárat ingadozott. Szakszervizben megállapitották, hogy 1 3 vaqy 5 gyujtotrafó elromlott, hagyjam ott másnap lehűl és ujra megnézik. Nem értettem, hisz hideg motornál az alapjárat nem ingadozott csak melegben. Közölték mindet ki kell szedni és egyenként megvizsgálják. Mivel a motort ezesetben szét kell szedni, hogy hátul is hozzáférjenek nem hagytam ott. Másnak injektortisztitot tettem bele, vőm kölcsönkérte - lassan megy - autópáűlyáról visszajött azóta 15 000 km t mentem vele a legkisebb gond nélkül.iégett az első fészszóró.
Ide hordtam szervizbe
Szakszerviz 00000000 tudás nagy pofa.
Öreg szaki 9
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 90000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | VW RENAULT,SUZUKI | Következő autója? | ugyanilyet nagyobb motorral |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |