A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Juke (2010)

Juke 1,5 dci 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Méregzsák

Szöveges ítélet

Másfél éve használom az N-tec felszereltségű JUKE-ot, elég sok kilómétert futottam vele teljesen vegyes utakon. Volt ebben autópálya és a kritikán aluli alsóbbrendű úthálózat is.
Korábbi véleményező a futóműre panaszkodott. Először én is meglepődtem, hogy mennyire feszes. Meg lehet szokni, és valóban lágyul egy kicsit a használat során. Valamit valamiért, de a kiskocsi emiatt tapad az úthoz, elképesztően jó vezetni.
Jó a kormányozhatósága. A korábbi Megane a rossz úton kanyarban tisztességgel átpattogott a másik sávba, a JUKE szépen maradt a helyén.
Szerintem a váltója kellemesen rövid úton mozog, emgedelmes, pontos.
A motorról nincs mit írni. Ezer éves kipróbált jószág, méretéhez képest igen jó dinamikájú, egy kis méregzsák.
A belső tér jópofa, igénytelen anyagokból ugyan, de mint már többen írták, nem kopogtatni, vezetni... Amúgy nem vészes.
4 fő, ha nem sokkal nagyobbak, mint 1,7 m, es kb. 70-80 kg a súlyuk, kényelmesen elfér. Hát nem egy családi egyterű, de nem is ezért kell megvenni.
A csomagtartó nagyon kicsi, ráadásul a csapott háta miatt elég nehéz bele pakolni. Egy nagy kézitáska keresztbe.
A motor hangja olyan crossoveres. 70 km/órától jön a szélzaj is. Viszont ebben az autóban ülve ilyennek kell lenni. Nem vészes. Komolyan. 130-as tempónál 2500-as a fordulatszám, ekkor egész csendes.
A rádió rendesen keresi a legerősebb adót, így egy-egy betű, szótag időnként kimarad...
Amúgy a készülék hangminősége teljesen átlag.
A navigáció egyszerű, használható.
Na és a "parasztvakítás". A műszerfalon van minden. Takarékos menetet mutató grafikon, gyorsulási erőket jelző ábra, stb. Na, ha ezt nézegeti az ember fia, akkor jó eséllyel 2g gyorsulással fog kirepülni. Na de álló helyzetben jópofa.
Van három menetdinamikai kapcsoló. Takarékos-normál-sport. A takarékos azt jelenti, hogy a kondi visszafogja magát. A sport meg annyi, hogy tán a szervó egy kicsit feszesebb lesz. De semmi más.
Minden hibája ellenére imádnivaló.

Hibalista

- Turbó szelep (ha jól értettem)

Ide hordtam szervizbe

Hovány

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2013
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Megane Következő autója? ??????
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Juke 2010 (2011)

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)