A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Cube (2009)

Cube 1.6 benzín 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hát ő a GÉSA......

Szöveges ítélet

Hát EZ CSOCSOSZÁN !!!
Egy Toyota Yaris (2003 évjárat, benzines ezres motorral és 5,4 l átlagfogyasztással) után ültem át. Számomra a Yaris majdnem tökéletes közlekedési eszköz. Egyetlen kivétel a hosszú út autópályával. Ezt azért írom mert innen kellett kiindulnom a keresgetésnél.
Fő szempontok:
1 megbízhatóság (ugye a Yaris után)
2 japán hívő vagyok úgyhogy japán benzines kellett (a dízel nem nekem való)
3 egy kicsit erősebb legyen a Yaristól
4 egy kicsit nagyobb lehet a Yaristól
Hát innen kezdtem keresgélni. Hozzáteszem, csak márkakereskedőn keresztül vásárolok autót, legjobb esetben éppen lejárt és visszavitt leasingelt autók után érdeklődtem, vagyis 3-4 évesek között nézelődtem. Márkahívek tudják hogy japánoknál ez sokszor reménytelen. Ilyen kocsit ritkán adnak vissza ennyi évesen, vagy ha igen nagyon szerencsésnek kell lenni, mert a kereskedőknek hosszu listájuk van akik ilyenre várnak.Először is márkahűen a Corollákat nézegettem, kicsit fanyalogva utána bevállaltam volna az Aurist is. Párat megnéztem de vagy az ár vagy az állapot nem felelt meg. Legtöbbször az ár.
Akkor jöjjön a CUBE.
Reggel fél kilenc márkakereskedő felrakja a CUBE -ot a netre. 2010 évjárat, 1,6 benzin,képek szerint jó állapot. Megdöbbenés, MI EZ? Egy kocka, doboz, de nagyon jól néz ki. Neten keresés utánaolvasás, tapasztalatok ilyesmi. Átböngésztem a magyar a szlovák és a cseh netet ki mit tud róla. Érdekes lett amit találtam, olvastam. A Csikós is írt egy nagyon jó tesztet róla. Jó hát akkor döntöttem megnézem. Délután fél kettő, hívás a szalonba, jönnék megnézni. Srác mondja, már le van tartva. Muki a feleségének letartatta. Kérdem meddig van letartva? 5 nap. Húúúú fő a fejem. Kis remény azért van, alakja és formája az autónak kb. százból 5 nőnek jöhet be úgy hogy vezesse és járjon vele. Így is lett, asszonykának nem tettszett. (Hála neki..)
Elmentem hát megnézni.. Állapota kívülről szép. Srác elmondja az előéletét, megmutatja a szervizelését. Az autó fehér színü, alufelnikkel, új gumikkal négy téligumival, panorámatető, tempomat, digiklíma, navi, bluetooth-handsfree, okoskulcs, távirányító, imobilizer... nem tudom mit hagytam ki. A srác elmondta hogy nálunk Szlovákiában csak 4 darab kelt el.Ez az egyik amit ő adott el és a lízing lejárta után most visszavásárolta a kereskedés. Tettszett. Beültünk, próbakör kipróbáltuk, még mindig tettszett. Kívülről kicsi karcok kőfelverődések de nem vészes. Alku, elhoztam.A motortól nem félek ismert 1,6 sima benzines (ez van a Note a Juke és talán a Micrában is) A kocsi japánban készült. Ahogy Csikós is leírta a japánok nagyon kedvelik, és én már tudom miért.
Augusztusban (2014) megfutattam egy SVK-HUN-SLO-CR-ITA-Ausztriai körúton. 4800 km-t lementünk. Hát mit mondjak, Csikós egy jó szakember érti a dolgát és durván azokat tapasztaltam amit ő is a teszt során. A Csikósféle "NEKEM MOST JÓ" érzés talán nem is kielégítő. Kényelem és térérzet, ezt nem kapod meg máshol ebben a kategóriában. Az ülések kényelmesek, puhák, elegendően nagyok, majdnem fotelok. Kilátás nekem nagyon megfelel, tolatást azért szokni kell, de segít a tolatókamera.Hatalmas elefántfülszerű tükrök nekem bejön. A zajszigetelése nagyon jó. Autópályán 130-140 felett nagyobb a szélzaj de még nem zavaró.
Menettulajdonságai? Itt egy kicsit féltem a kanyarstabilitától de nem kellett. Átmentünk kétszer az Alpokon ugyhogy le lehetett "ellenőrizni". Azt vártam hogy majd jobban bedől a magas építés miatt de nem így lett. Stabil maradt végig. Habár nem játtszottam a határokon. A panorámatető kimondottan jó, rengeteg fény jut be, cseppet sem érzed magad fullasztóan. Sajnos nem nyitható. Négy elektromos ablak és a klíma is nagyon eltalált. Váltója az egy japán, mit mondhatnék rövid és pontos, nem lifeg. Talán az ablaktörlőket kicserélem ezt gyengének találom. Fogyasztása vegyes használatban 6,5 liter / 100 km. Ebben autópálya, hegyiutak és városi furikázás is volt vegyesen.
Amit nem szeretek benne. A nagy felület miatt bogárgyilkos. 200 km-enként ablakot kell pucolni. Az is nagyon igaz, pályán ha nagy az ellenszél akkor tényleg ne próbálkozz jobban nyomni mint 120 km/ó mert nem fog menni :) Ez csak egyszer volt. A tempomat nagyon jó. kezelőszervei a kormányon praktikus és kézreeső. A kormányról vezérelhető a rádió/CD és a telefon is. Van aux/USB bemenet is.Csomagtere ugy kicsi hogy nagy. Variálható a hátsó paddal mint a Yarisban. 20 cm tologathatod előre vagy hátra. Ezt nagyon bírom. A hátsóajtó oldalra nyílik nagyon praktikus. Ami nagyon nem tettszett még az a Navi. Amikor éppen működik akkor jól vezérel, de volt amikor elvesztette a jelet és pl. Szlovéniában járva a kijelzőn Lengyelország fut... Erre még nem találtam orvosságot, talán újra kell kalibrálni.Kinézete formabontó. Az emberek megnézik, ezt meg kell szokni. Sokan nem tudják miféle. Még egyszer idéznék a Csikóstól mert helytálló "van értelme az autó furcsaságának, mert nagyon megnyugtató, nagyon áttekinthető, kellemesen fürge és ügyes".
Meghibásodás nem volt...remélem így marad sokáig.

Hibalista

- Eddig semmi

Ide hordtam szervizbe

Még nem kellett

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2010
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 118500
Megbízhatóság (8) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Yaris Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Cube 2009

További ítéletek (0 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)