Lomha, zöld, de barátságos trampli
Szöveges ítélet
Lusta volt, de takarékos, s kicsit szűk. Mégis megtartottam volna, ha megbízhatóbb. Igy eladtam 60 ezer után, 3 éves korában az új ára 60%-áért. Nem volt olyan rossz a benyomásom róla, mint a 2005 végén megjelent összesítő tesztnek, hogy "nagy bukás", de nem is tartottam igazán jól sikerült típusnak, különösen mondjuk a Corolla versenytársaként. Az eddig összesen 4 japán autómból ez volt a legkevésbé jó.
Pozitívumok: fogyasztás, útfekvés, praktikus belső.
Hibalista
- Kétszer hagyott ott, tehát átlagosan 30 ezer km-enként. Egyik esetben sem indult el. Először azért, mert az utólag beszerelt ablakemelő beszorult és leszívta az aksit. Másodszor pedig azért, mert volt egy gyári hibás csip benne, s az elromlott. Mindkét hibát gariban megcsinálták, persze be kellett vontatni. Később a csipet mégegyszer kicserélték, mert akkor már rájöttek, hogy visszahívási akció kell, de nekem nem hitték el, hogy már az új csip van a motorban.
Ide hordtam szervizbe
Nissan Néró az M7-es bevezető szakaszán (3 éve megszűnt). Abszolút korrektek és nem túl drágák voltak, persze ők sem tehettek arról, ha japán alkatrészekre hónapokat kellett várni. A következő Nissant (az már Primera, lásd ott) is náluk vettem, meg voltam elégedve velük.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Primera 1.6 | Következő autója? | Primera 1.8 |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.9/10) |