A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » 280zx (1978-1984)

280zx 2.8i 

Az ítélet értékelése
2,0(2 db)

Sárga Szerető

Szöveges ítélet

A csodák csodáját éltem át, a tökéletes szeretővel.
Annyi szenvedés (Lada, Dacia, Zastava,és egyéb lerugott nyugati száz évesek) után végre autóban ültem.
2.8 L sor 6 álomszépen duruzsolt, aki hallott már Nissan Patrolt járni, az némelyest el tudja képzelni miről beszélek, csak ez egy hengerenkénti befecskendezéses hengerfejjel ellátott blokk. Iszonyatosan tol már alulról is, a kasznit gázadáskor megbillenti, ahogy a nagykönyvben ....
Hibája a szokásos 25 éves japán, itt ott kivirágzott. Kb 50.000 Ft.ból helyrehozható, és ismét szép. Bár ezek csak esztétikai hibák, a jármű menetteljesítményeit nem befolyásolják, de mivel hűen szolgált megérdemelte ezt is és a teljes fényezést is.
A Nissan jelek nélkül örömmel hallgathatod ahogy az utca népe találgatja tipusát, a Knájtráéjdertől-a Kobrán át- a Jaguárig, bár némelyek szerint egyértelműen Kámáró!
Ülései alacsonyan vannak, és kiválóan tartanak, még gyors irányváltáskor is.Futóműve független felfüggesztésű, lehetetlen zavarba hozni. Csak akkor tudod kicsúsztatni, ha tök hülye vagy, vagy te akarod, hogy kirakja a seggét.
Kezelő szervei, műszerei a japán járműipar minőségi termékei, soha nem vernek át, és mindannyian a vezető felé fordulva várják utasításait. Műanyag alkatrészei, kárpitjai nem zörögnek, nem rezegnek, hanem tökéletesen illeszkednek.
Fogyasztása 12 liter,maximum tehát 12!!! nem 25 mint a német vagy olasz esetleg amerikai társaié, még ökör üzemmódban is.
Soha semmi komoly gondom nem volt vele, leszámítva egy-két kontakt hibát, az első lökhárítóban, de ezt betudom az előző tulaj hanyagságának, és vezetési tudásának...Bár meg kell hagyni kreatív volt Dacia indexek egy japán sportkocsiban...
Műszaki vizsgára, csak el kellett vinni. Vizsgadíj X Ft.+Semmi.
Szegényt a balesete után el akartam temetni, de mivel sziklás helyen lakom, erre nem került sor, de megmaradt alkatrészeit (motor, rendszám, alváz egyes részei) ma is hűen őrzöm, a feltámadás reményében idestova 12 éve.
Talán még azt sorolnám hibái közé, hogy Magyarországon igen kevés futkos, ezért nehéz jó állapotút kifogni, főleg olyat amivel még nem értek utol semmit.
Összefoglalva: TÖKÉLETES, HŰSÉGES, CSAJOZÓS, FELTŰNŐ

Hibalista

- SEMMI!!
- Talán egy tubus VD40 a csatlakozókhoz, és a jármű újból tökéletes.
- Egy baja volt: Én, mert kölcsönadtam, és TK.ra vágták, elütöttek vele ezt-azt. (1db Renault 9, 1 db Suzuki Swift, 1 db Ifa pótkocsi és 17m szalagkorlát)
- De a pajtás, és a hajtás lánc, motor épp maradt.

Ide hordtam szervizbe

Nem kellet szerelni.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1982
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 186000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? corolla gts Következő autója? Nissan Nissan Nissan Nissan
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan 280zx 1978

További ítéletek (0 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)