Szerintem ilyennel közlekednek a pokolban...
Szöveges ítélet
Ennyit még a hivatásos lányok sem álltak az út mellett, mint én ezzel a kocsival. Ha 100 km főlé akarod gyorsítani a vasat, akkor megáll. Ha meleg van megáll. Ha domb jön úgy lelassul, hogy hosszabb hegymenetben simán egyesbe kellett kapcsolnom. Ha egyszer leállítotad nem indul, ha hideg van vagy eső nem indul. Ezen kívül frissen lakatolva vettem, és 3 év alatt sz@rrá rohadt... Most még folytassam?
Egyébként jó kocsi lett volna, csak, ha valami elromlott, azt többett nem tudtat olyan alkatrésszel helyettesíteni ami működött volna. Az új alkatrészek baromi drágák és volt olyan főfékhengerem amivel már lelégteleníteni sem tudtam. A bontókban meg versenyt kell futni az ukránokkal, mert azok egy az egyben viszik kifele. (Sok bontos, már hozzá se nyúl, mert az ukrántól többet kap érte egyben)
Hibalista
- - Hengerfej tömítés 3x
- - Főfékhenger 4x
- - Fékszervo dob (ez csak egyszer)
- - Inditó motor 3x
- - Generátor 2x
- - Karburátort 6-7000 km-ernéknt simogatni kellett.
- - Hűtő ventilátor kapcsoló (aztán bevezettem az utastérbe, mint a faros skodákon)
- - Vízpumpa 3x
- - Váltó rudazat
- - Kuplung betét
- - Gyujtás kapcsoló
- - osztófej
- - Biztosíték tábla általában áll a vízben -ha esik az eső - és ez is jó pár "vicces" hibát idézett elő.
-
Ide hordtam szervizbe
Sok helyen probálkoztam, de igazából nem nagyon értettek hozzá. Egy időután rájöttem, hogyha legalább néhány száz kilométert használni akarom mielőtt újra bedöglik, jobb ha én csinálgatom.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 85000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | 105 S | Következő autója? | Hyundai Pony 1.5 LS |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.3/10) |