A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Lancer (2000-2006)

Lancer Lancer Evo VI TME 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Utánoz6atatlan

Szöveges ítélet

Minden évben végiglapozom az aktuális autókatalógust, és még mindig nincs benne olyan amire elcserélném... De hát ezért is van ilyen autóm.

Előtte egy Subaru Imprezám volt, majd egy Evo VII, de amikor megtudtam hogy létezik még egy 0 km-es VI TME a világon, azonnal váltottam.

Mindegyik Tommi Makinent - 2500 db készült - 2000-ben gyártották, ez 2002-ben még teljesen új volt, akkor sikerült hozzájutni külföldön. (Anno itthon 16.400.000 Ft volt az ára...)

Viszonylag gyorsan elérték a kisebb-nagyobb átalakítások, de fő szempont volt, hogy kívülről maradjon gyári, és az utastér is tulajdonképpen az. Persze az évek folyamán gyakorlatilag egy becsövezetlen A-s raliautóvá vált, jelenleg kb. 430 LE, 650 Nm, 3,5 közt van százon. A technikai részletekkel itt nem untatnék senkit, hosszú a lista, műértők megtalálják az Evo Klubon. Mindenesetre az ALS és a rajtprogram mindig feldob egy rossz napot is :D

Nagyon szép, iszonyat gyors, gyakorlatilag csak a motorokkal érdemes leállni, velük is csak egyenesben, mert kanyarban lemaradnak. Különböző versenyeken a szlalomtől a Hungaroringig mindenhol ütőképes, szárazon-vízen-hóban egyaránt.

Az autó rendkívül sokoldalú, talán csak költözködni nem jó. Négy személynek kényelmes, van csomagtér, télen is használható (sőt, akkor csak igazán), bírja a rossz utakat, meg lehet vele jelenni, és ráadásul egy élő legenda. Nagyon megnézik a mai napig, de ezt meg lehet szokni.

Autópályán mondjuk nem nagy buli, a gyári váltóval is rövid az ötödik, a csattogóssal meg 110-nél forog 4000-et.

A fogyasztásról kár is beszélni, 10-től (ez mondjuk fix 90-es tempónál van) 60-80 l/100 km-ig minden előfordulhat, de nem a benzin a legdrágább a fenntartásban.

Összefoglalva nem olcsó mulatság, de az érzés megfizethetetlen ;-)

Hibalista

- Kopó alkatrészekből (fék, kuplung stb) sok kell, amúgy még egy izzó se égett ki rajta. 5000 km-enként olajcsere!!! - - Ahhoz képest pedig hogy milyen igénybevételnek vannak kitéve egyesatrészek (főleg a hajtás elemei, illetve a motor), elképesztő amit bír. Nagyon szép kocsi az Delta Integrale és az Escort Cosworth is, de azok mindig elromlanak.

Ide hordtam szervizbe

Kevesen értenek tényleg hozzá, az utóbbi időben sok a Mekk Elek, meg a lehúzós "Evo szerelő", aki nem akar drága és felesleges köröket futni, látogasson el ide: www.evoklub.hu

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 18 l
Előző autója? Evo VII, Impreza GT Következő autója? Ezt megtartom örökké, mellé persze kell a hétköznapokra
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Lancer 2000 (2000 - 2006)

További ítéletek (75 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)