A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » L200 (1986-1996)

L200 L200 2.5 TD 4WD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Családtag

Szöveges ítélet

Ajkán vettük autókereskedésben, az utolsó pillanatban szedtük ki az éhes autószatírok karmaiból, épp csak bevitte az el?z? és egyetlen veszprémi tulajdonosa mi már hoztuk is.2 millát kipengettünk érte .Télen vettük sajna kipróbálni nem engedték el?tte, nehogy rommá törjük a próbaúton.Jelenleg használom munkára nap mint nap.Az általunk gyártott, platóból kiálló (egyszer?en kivehet?)tet?csomagtartón 6 méteres létrát is cipelek, telerakom a platót szerszámokkal, utána akasztok egy nem is olyan kicsi utánfutót, egy kis homokkal meg még pár szerszámmal, betessékelek ha kell még négy munkást teljes felszereléssel, (egy része a platón) és már mehetünk is.Persze nem messzire mert hátul nem lehet 3 embernek sokáig kibírni.
Mikor eljön a hétvége lepakolok mindent és meg is van a hétvégi autóm.Gond nélkül t?rte a téli kirándulást a magas tátrába.-10 ben is indult az udvaron.Persze autópályán 120-130 fölé már csak az megy vele aki ki akarja csinálni. 140 km/h a vége.Nyáron horvátországban voltunk vele egy hétre, szintén gond nélkül.Ráhúzom a platóra a ponyvát ami nagyon er?s és itt egy hatalmas csomagtér.Hazajöttünk szinte azonnal elkezdett csöpögni a vízpumpa ami nem szerelhet? és cserélni kellett (17.000).Nagyon sokat szenvedek az els? fékek munkahengereivel mert korábban mindig beragadtak, mivel a porvéd? gumi kiszakadt az el?z? tulajnál és berohadt a dugattyú.A rohadást leszedtem de akkor meg elkezdett ereszteni.Dugócsere (30000 Ft jav. készlettel együtt )aminek a karmangyúja nem jó mert ezzel is eresztett ezért visszaraktam a régieket most tökéletes.És még az is lesz ha nem járok az els? lámpáig vízbenTerepezésre csak korlátozottan használható hóban sárban a 4 kerék nagyon jól m?ködik ill. meredek emelked?n a felez?, viszont a hosszú tengelytáv miatt nem igazán alkalmas off-roadra a gyári állapotban.Hófúvásban méteres akadályon átgázoltam hólánc nélkül.De másnap a megtöm?dött hóban fennakadtam amire azóta is figyelek, hogy ilyen helyen ne akadjak fenn mert akkor lapátolhatok.Pár autót télen már kiszabadítottam a hóból ill az árok fogságából.Ill. behúzok vele simán egy MTZ-50-es traktort.A hepehupás utat nagyon megérzi.Ha ráz a kormány nem ijedek meg:kerékcentír és kész.Fordulósugara hatalmas, ezt még egy autónál se láttam.Lassan kanyarodva ha belehuppanik egy gödörbe valami nagyot reccsen az elejében, de nem csak az enyémben.A motorhoz nem kellett soha hozzányúlni, az olajat egyáltalán nem eszi.Az út szélén nem hagyott soha. Els? f?tengelyszimering kellene de még nem csöppenik csak látni az olajat.Egyáltalán nem rohad.Egyik hátsó laprugó eltört de már dolgozom rajt.A hátsó kipufogódob mögötti rész a sótól eléggé elrohadt de még talán meg tudjuk hegeszetni.Összeségében nagyon jó autó mindenfélére jó, nem túl drága az alkatrész, f?leg, hogy a motornak nincs baja.

2006.01.24
Meghoztam a gépet m?szaki vizsgáról, és kellemesen csalódtam.Mikor elvittem el?zetesre, csak a két els? fels? függ?csapot írták fel (11.000Ft).Ma meg csak megnézték , hogy megcsináltam-e és már fizethettem a 16 ezret a vizsgadíjra.(+3700 mert összkerekes).Korábban laprugót cseréltettem Gy?rben, egy lapot 10 ezerért kicseréltek, ill szélvéd? 32.000
-15 volt reggel de nem volt kérdéses az indulás, azért kétszer ráizzítottam nehogy, akármi is legyen.

Hibalista

- Vízpumpa, segédirányító kar, kardánfelfüggesztés középen, laprugó törött, els? fékmunkahenger dugattyúk,

Ide hordtam szervizbe

Dukai autósbolt és szerviz Kapuvár Jó csak drága!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1996
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 142000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 53000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? H 100 Következő autója? Mitsu vagy toyota
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi L200 1986

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)