A munkagép
Szöveges ítélet
2 év alatt 120000 km-t sikerült belehajtani a szó szoros értelmében. Napi használatban volt, szinte minden hétköznap Bp-ről vidékre jártunk. Hétvégén aztán jöhetett a kirándulás. Egyszóval intenzív használatban volt. Terepen is sokat használtuk zömmel a munka miatt, de előfordult, nem is ritkán hogy egy jó kis eseős nap után irány a határ és lássuk hogyan megy a tengelyig érő sárban. Ennek ellenére soha nem sikerült vele elakadni. Hála a nagy hasmagasságnak és az igazi terepgumiknak. A szervizelése nem volt különösebben költséges. Amíg használtuk semmi nem romlott el rajta csak a kötelezően előírt dolgokat cserélték. Kényelmes utazótempó úgy 90-100 környékén volt. Ennél a tempónál az ember úgy érezte, hogy a világból ki tudná vinni ez az autó. Az átlagfogyasztás vegyesen város, országút terep 10 l/100 km. Az ülések, legalábbis elöl viszonylag kényelmesek voltak, hozták a 80-as évek japán autóinak színvonalát. Ugyan ez igat a teljes beltérre is. A hátsó pad csak szükségmegoldás.
Nagyon megbízható autó volt, és megállta a helyét nemcsak "munkagépként", hanem a mindennapi autóként is.
Hibalista
- 2 év (120.000 Km) alatt semmi, csak kopó alkatrészek cseréje
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Mitsubishi Pajero 2.8 TD |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |