A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » ASX (2010)

ASX 1.6 invite 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ami jó, azt könnyű megszokni

Szöveges ítélet

Legyűrtünk 15000 km-t. Negatívumok. Néha, szerencsétlenül elhelyezkedő bogárhulla miatt megbolondul az automata ablaktörlő. Állat módjára elkezd törölni, amit az eső nem indokol, aztán abbahagyja és megnyugszik. Eddig kétszer tapasztaltam. Másodszor kiszálltam és egy légy szétkenődött száradófélben lévő kenete lehetett a ludas. Miután lekaparásztam a szenzor elől megszűnt a „hiba”. A csomagtér 5. ajtón lévő borítása nem bírja a gyűrődést. Ha véletlenül rácsukódik a kosárra, dobozra, akkor a burkolat fekete színén az eredeti műanyag szürkéje menthetetlenül előtör. Az ülések bekötéseit takaró műanyag elem viszonylag könnyen lepattan, ha véletlenül megrúgják az utasok. Viszont egyszerűen vissza is lehet pattintani. A legnagyobb hiba, hogy a szélvédőn tükröződik a műszerfal teteje, ha a nap elég alacsonyan jár. Elég zavaró bír lenni! Illetve jobbra előre, jobbrafordulásnál észnél kell lenni, mert egy 110-120 centis gyereket úgy kitakar az oszlop és a magas ablakvonal, hogy csak koppanás után lehet tudni, hogy valaki volt ott! Az egyre több körforgalomnál a kijövetelnél igencsak óvatosan kell kifordulni!
Előnyei. „Nevetséges” fogyasztás. Városban nem lehetetlen 6,5-7 literrel eljárni. Városon kívül simán hozza a katalógus 5,5 literes fogyasztását!!!!! Ha rájön az elmebeteg a tulajra és taposni kezdi, akkor is 8,5-9 liter vegyesben megáll a fogyasztás. De akkor megadja a „motorhang -első vagyok minden lámpánál, -húde megy” fals érzését. Mert igazából nem „bőg”, hanem surrogva morog. Bárki, ha komolyabban odalépne, a leforgó második után már enyhe mosollyal húzna el mellettünk. No de addig mi vagyunk a király! 1-2-ben még bír húzni, de onnantól valahogy elfogy. Nagyon szerethető ennek ellenére. Különösebben megszokást igénylő megoldás sehol nincsen benne. Talán annyi, hogy az országúton, ha előzni akarunk, jobb, ha egyet visszatesszük. A motor bír és szeret is magas fordulaton forogni. 3000 felett jön igazán hangulatba. 120 felett a szél és a motor hangja már bejön az utastérbe. Érdekes, hogy „eztmeghogy”? Ugyanis 120-ig feltűnően és kifejezetten csendes! Ott történik valami, amitől bejut a hang. Éjszaka a vörös megvilágítás, a színes kijelző nagyon szép. A hifijében még olyan hangformátumot nem bírtam betenni, amiből ne csiholt volna zenét. Ráadásul a sima széria hifi is ott van! Persze stúdióhangzást már autó mivolta miatt se várjon senki. De bőven a jobbak között van! A legjobb az „úttakarító, kifordulásgátló” képessége. Mármint a fizimiskája miatt. Az autópályán 130-140-el poroszkálva elég gyakran előfordul, hogy „többnek” nézik, mint ami. Ha utolér az ember valakit, az gyorsan elengedi, nem púposkodik senki. Mivel megvettem én azok közé tartozom, akinek nagyon bejön a formája és a kinézete. Szerintem kifejezetten szépek a megoldások rajta.
A szervízelése nem olcsó, de elviselhető. Mivel a családi megszorító intézkedések miatt a 20 ezres ciklust az éves váltotta fel. Sajna kilométerre vetítve drágult. De a 22 ezres plusz áfa nem az, amitől a benzinárak mellett hátast kell dobni. Merthogy egy teli tank 24-25 ezres!

Hibalista

- Ismerkedés közben bele tudtam mászni a szervízintervallumba, de visszaállítani már nem sikerült. A szervízben ingyen segítettek, sőt ezt az opciót törölték a manuális állítások közül.

Ide hordtam szervizbe

Autó Anteusz. Korrekt, gyors, emberi. Nem érződik, hogy lenyúlásra utaznának. Sőt. Inkább segítőkészek és nem feltétlenül pénzért teszik!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2010
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Almera Következő autója? ASX
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi ASX 2010 (2011)

További ítéletek (14 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)