A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » Sprinter (1995-2007)

Sprinter 216 CDI 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Személyre szabható menetdinamika

Szöveges ítélet

Mostani Sprinter el?tt is Sprinterem volt, 212 TD motorral. A motor 2650 ccm öt hengeres. Szerintem ugyan az mint a személyautókba és terepjárókba szerelt 270 CDI. Most tartunk a 230.000. km-nél. Az együtt töltött 171.000 km alatt semmi rendkívüli nem történt az autóval. Az nem rendkívüli szerintem, hogy erősebb kuplungot kellett berakatnom. A motort 157 lóerőről beállíttattam a személyautó paramétereire, vagyis 177 ló, 410 Nm. Ezekután rá lett a vezérlő elektronikára csatlakoztatva a Carlsson teljesítménynövelő, ami kb 200 LE, és 510 Nm-t eredményez. Hát okozok néha meglepetést a lámpánál elinduláskor, vagy előzésekkor. A szervízben tekergették is a fejüket hogy teherautóba ilyet rakatok, mert náluk még csak személyautókba kérték a teljesítménynövelő elektronikát. Bízd rám Pappa(s) majd én tudom mikor mennyi erő kell. De ha kell akkor legyen. Üresen is 2 tonna az autó, de a motor mozgatja becsülettel. A karosszéria egyébként középhosszú, magastetős kivitel. A gyári teljesítménnyel azért nem voltam megelégedve, mert 120-130 környékén a nyomaték szépen eltűnt. A 212 TD jobban gyorsított még ilyen sebességtartományban.

(A Carlssont 3 éves kora előtt beszart, garanciában cserélték. Még 2 évig használtam, aztán átraktam a fiam C270-esébe. Na ott is markánsan megváltoztatta a menetdinamikáját a személyautónak. Aztán ott is beszart.
160.000.-ért nem javíttattam meg, inkább egy másik autóba beszámíttattam a C270-est.)


A vége 180. Fogyasztása 80-nál 6,9 90-nél 7,6 100 nál 9. Ezek az adatok többször lepróbálva, Bp-Kecskemét útvonalon tempomattal közlekedve Nagykőrösin kifele teletank, vissza úgyszintén teletankkal. Bp.-Imola- Bp.- 130-140-nel 11,5/100. Az autó az automata váltón kívül szinte full, mert klíma, el. ablak, tükör, ASR,ABS, állófűtés, sperrdiffi, maradékhő hasznosító van benne. Ha a címből nem is, de a nyomatékhajhászásból kiderül a C30 -cal egy helyen lakunk.A teljesítményre adott 9-es a transzporterek szegmensére vonatkozik. Habár gyorsabb, erősebb transzporterrel még nem találkoztam.Az új 3 literes V6-os motorra kíváncsi vagyok mit mutat A Sprinterben gyári 180 lovas lebutítással. Az állófűtés nagy királyság, mert reggel 10 perc alatt a motor és a fülke teljesen menetkészre van fűtve.
Ha nem muszáj egy darabig még nem válok meg tőle, mert nagyon kellemes autó így "személyre szabott" beállítással.

11 éve van meg, most van benne 230.000 km. (2014)

Sajnos a bolt nem megy olyan mértékben hogy V6-osra cseréljem, de lehet jobb is, ahogy elnézem a 3-4 éves karosszériákat.

Értem én hogy haszonjármű, de azért ilyen mértékben ne rohadjon az újabb kaszni.

V6 CDI Mercedes motor meg van itthon grazi karosszériában:-)) ( Chry.300C)

Hibalista

- Volt id?szak mikor üresben gurulva a motor felpörgött 4000-ig. Valami turbónyomás érzékel?t cseréltek benne még a garancia terhére. Els? fékbetét, és tárcsa csere 112.500-nál. - - Turbó geometria állító csavarok fellazultak, nem volt erő. De legalább nem hullott szét. - - Turbófelújítás 218.000 km-nél - - Hidegen betegesen indult, két évet végig szenvedtem vele. - - Mértünk egy résolajveszteséget, és az 1. hengernél nagy volt a résolajveszteség, ez blokkolta indításnál a gázolaj befecskendezését. - - Kapott egy bontott injektort, és azóta tökéletesen indul.

Ide hordtam szervizbe

Hunyadi János úti MB, most már Pappas szervíz.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Olajcserék itt-ott

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 59000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 171000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Sprinter 212 TD Következő autója? Sprinter V6 cdi, ha le tud gyorsulni.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz Sprinter 1995

További ítéletek (38 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)