A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » S (1979-1991)

S SEC500 

Az ítélet értékelése
3,2(5 db)

Örök darab

Szöveges ítélet

Hát egy tojáslámpás merga után még nem ábrándultam ki a márkából, pedig azzal soxor szívtam, egy hónapig nem ment hiba nélkül. itthon én voltam a szerviz szerint a hülye meg a balek stb, nem ismerték el hogy egyszerüen szar a kocsi. olyan mint anno volt a dacia ami a merkur telepen szétrohadt, de előbb szétesett. érdekes hogy német meg osztrák szervizben rábólintottak azonnal minden hibára és hipersebességgel javították ki, ha nem ment azonnal (beállt a váltó 12000 km-nél!) akkor adtak cserekocsit, de sűrűn bocsánatot kértek hogy az csak 2 lityós benzines, sajnos nincs nagyobb jelenleg.... itthon hallani sem akartak semmiről a lehúzós szervizek, de volt hogy 10 rugót akartak számlázni az olajért, literenként....
Hát eladtam, buktam persze egy rakat pénzt és vettem egy első gazdás 500 kupét sok km-el, de megbízható technikával. Ja nem itthon, mert a hazai darabok már szúrágta tákolmányok, hanem kint németben 2 havi keresgélés és mobile.de túrás után egy korosodó úrtól, aki szemproblémái miatt hagyta abba a vezetést, de jellemzően nehezen vált meg a kocsitól, még az utolsó pillanatban is vissza akart lépni az adásvételtől, nem kis rábeszélőkészségre volt szükség hogy mégis eladja. azóta kap róla rendszeresen képeket és infót hogy mi van a kocsival, ha arra járok akkor beugrok hozzá és csapatunk egy kört a közeli kanyargós utakon, hát könnyes szemmel száll ki a kocsiból minden alkalommal... jellemző hogy az olajat mai napig nem eszi, pedig nem kevés van már benne, de minden benne van amitől a merci merci lesz. fullos, és minden hibátlanul üzemel! persze egy 90 utáni modellmár nem ilyen, de ez még békebeli. és nem eszik sokat!
90-nél beéri 8 literrel, autópályán legális 130-nál meg 9-10, de én kissé jobban hajtom és 150-160 környékén sem kér többet 11-12-nél, a város meg hát annyi amennyi, kb 15. de ez egy v8 5 literrel, ez ennyit kér. viszont nem érzi meg a súlyt, ugyanúgy megy egy személlyel mint tökig rakva, vagy a lakókocsit cuccolva is max 1l-el eszik többet. no komment...
ja, innen üzenem a sok 1.0-1.3 motort nyúzó "értelmiségnek", hogy a saját kocsijukat annyir fényezik hogy gyorsul, mennyire megy stb, hogy egyszer de csak egyszer üljenek bele egy ilyen mercibe vagy hasonló kategóriás kocsiba, utána az első dolguk az lesz hogy betolják a bontóba a suzukit, 1.0 fabiat vagy 1.2 astrát és veszneónk egy legalább 3x akkor a motorú kocsit. azok a magyar "népautók" vért izzadva max 180, na ez meg ott még úgy elkezd gyorsulni, mint ezek a tucatautók 2-esben 30-nál. és stabil 220-nál is (gyorsabban még nem mentem). A sok suzukis persze állandóan nyélgázon üvöltő motorral akar legyorsulni én meg hagyom őket mert egy ilyen autó arról szól hogy bizonyos szint alatt nem állsz le versenyezni, na ezek a tucatautók nem ütik meg a mércét. pedig megy ez nagyon ha kell, de ez a kocsi nevel: te vagy a király, fenségesen gördülsz az utakon és nem padlógázas gyorsításokban leled a leki orgazmust hanem a guruló tökéletességben, ami maga a kocsid. ja és van rajta fék amivel meg is lehet állni és futómű is, nem libeg az úton mint ezek a f@stalicskák. és ugyanannnyiba kerül egy 20 éves merci mint egy 6-8 éves f@stalicska, de hosszabb élettartamú, nem nyomorodsz meg benne és egy budapest-frankfurt után is úgy pattansz ki belőle minta 2 perce tetted volna bele a seggedet. ja, és tök csendes, legalább anyira csendes 160-nál mint ezek a tucatsz@rok a garázsban állvan leállított motorral. minőségi hifit ilyen autóban lehet igazán élvezni, nem a lemezhangú, üvöltő motorú swiftben.
és tényleg megbízható, a kopó cuccokon kívül semmit nem ment benne tönkre! pedig van benne km rendesen, évi átlag 50ezret tettem bele és semmi baja. Athénban 45 fok, és indul, megy, nem forralja a vizet, a klíma kellemesen hűt (nem suzuki módra dolgozik, minőségi klimatizálást nyújt! tessenek kipróbálni), de az erdélyi minusz 30 sem okozott problémát, simán indult reggel. Kapott egy speer torsen rendzserű speer difit, télen hóban nagyon jó szolgálatot tesz, az automata váltó egyenesen királyság, még ennyi km után is finoman vált, hibátlanul üzemel. olajat rendszeresen cserélek benne, a motorban 10ezer, a váltóban és difiben 40ezer km után, évente klímaszerviz, meg évente szervokormány szerviz. meghálálja, asszem ebben fognak eltemetni....

Hibalista

- Az ég világon semmi, mert ez még Mercedes volt, tele alaposan megtervezett és jó minőségű alkatrészekkel ( a maiak tele vannak szemét Valeoval és hasonlóan sz@r Boschhal). De tényleg semmi, a kopó alkatrészeken kívül: olaj, szűrők, fékek, lengéscsillapítók, és havonta az ablaktörlő lapátok.( ebből nem lehet már jót kapni! 10 éve egy egész telet is kibírt egy pár Bosch lapát, ma kb 2-3 hét, de még ez a legjobb )

Ide hordtam szervizbe

Saját, mert az ithoni merci szervizek kontárok, aranyárban mérik a kétbalkezes munkájukat, még a zöldkártyával is le akartak húzni, pedig az szabott áras ahogy előtte telefonban tájékoztattak.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

néha osztrák meg német szervizek. gyorsak, pontosak és olcsóbbak mint a magyar, igaz hogy csak olaj meg szűrőcserék voltak eddig

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1988
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 321000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 250000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? cdi Következő autója? nem lesz, ebben temetnek el
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz S 1979 (1991 - 1995)

További ítéletek (49 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)