A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » Ml (2006-2014)

Ml 320 cdi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jo auto, rossz szerviz.

Szöveges ítélet

Nagyon orultem mikor vegre megerkezett.Elozo autom is ML volt, de a valasom miatt gyorsan meg kellett szabadulnom tole.Akkor azt hittem azert buktam annyira sokat az auton, mert siettem az eladasaval.A masodik utan tudom h hatalmas ertekveszto a tipus.87000 usd volt folszerelve,es ma 32000 tobbert nem tudnam eladni.Ez azert sok alig tobb mint ket ev utan.
Ennek egyik oka h sajnos a sok kover kiaranyozott ciganygengszterrel azonositjak, holott halistennek nem soknak van ilyenje,mert magas es konnyebb nekik kiszallni az alacsonyabb ulesu autobol (S).S bar itthon sokan jarnak vele valojaban kevesen tehetne meg: valamennyi vevojeloltem elso kerdese volt:
Hogy lehet 0 val beulni.(.nyadba lehet.Minek rabolod az idomet?)
Vissza is vittem Amerikaba, ott legalabb jobban beszamitjak.
Tartottam a dizeltol, az elozo 430-as eros volt jobban gyorsult mint az 500-as, igy sok jok nem vartam tole.
Tevedtem, igen komoly a nyomateka, 100 ig jol huz, es 200 folott sem veszesen hangos, bar fogyasztani itt mar fogyaszt o is.160 tol viszont igen mertektarto a gyorsulasa,ezen a visszavaltas sem segit.A fekek megbizhatoak, bar szerintem nem gyengek komoly sebessegnel, es folmelegedve rosszabbul fognak.
A legrugo nagyon jol sikerult, megeri megrendelni, komfortossa teszi az utazast, es ellensulyoz a kanyarokban.
Az ulesei javultak az elozo szeriahoz kepest is.Mar majdnem kenyelmesek. A legnagyobb gond az autoval a h ugy adjak el h a gyari szereloket nem keszitik fol a javitasara.

Pl:A Distronic nagy talamany, jol koveti az elottunk levot,vagy veszi eszre ha bejonnek elenk,hosszu utakon sokat segit h nem csak te figyelsz a vezetesre, am pont mikor a legjobban kene:esoben, kodben, hoban nem megbizhato.

Egy ev utan sokszor irt ki hibat a muszerfal:"esp not available",distronic not available", es egy szerviz sem tudott vele mit kezdeni.

Sem Karpat utca, sem Mercedes of Ontario, sem Miami.Szoval a dolog altalanos. Ami mellettuk szol h udvariasak voltak mindenutt, lemostak az autot, finom volt a forrocsokijuk, de szerelni sehol sem tudjak a valoban folszerelt autoikat.Azert ismerethianyban Karpat utca viszi a primet: kozoltek h nem szabvanyosak a kerekeim, mert nincs a tipushoz 20 collos kerek...(Nalatok legfeljebb.)

Kinti szerviznel pozitivum h fizettek a szallodat mikor az uzemenanyagpumpa megadta magat, es az auto otthagyott az autopalyan, olyan helyen ahol meg leallosav sem volt.

A trailert is, a berautot is, kicsereltek az alkatreszt ingyen(BMWseknel ez nem egyertelmu meg gari ido alatt sem), am a hibauzenetekkel sehol sem tudtak mit kezdeni.Ugy sem h a muszerfalon lattak kiirva mert nem allitottam le a kocsit mig meg nem neztek.

Nagyon jol fogyaszt a dizel: hosszu uton, noi soforrel 110es temponal, distroniccal 8.5 literre jott ki, ez meg jobb mint a gyari ertek.Nekem azert sikerult 12 literre foltornasznom, de en hiszek abban h aki mogottem van annak nem kell betetlapot adnom.Igy en nem vagyok mertekado.

Csajozni nem jo: felnek tole a nok.Ha mar benn ulnek persze mas a dolog.A szomszedok is.Ahogy az elozovel is ezzel is ott parkolsz ahol akarsz.Azt szoktam mondani h azert draga mert a parkolojegyek arat is elkerik vele elore.Audis barataimmal ha elmentunk valahova, nekik azt mondtak h valahol hatul van meg hely, mig nekem: alljon meg itt nyugodtan, nem szamit a tabla,figyelunk, nem lesz gond.Sokszor fizetoparkolokban sem kertek penzt.Ha a zoldlampanal ha elbambulsz sem dudalnak rad, hanem csondben megvarjak amig folebredsz.(Itthon! Kinn egyebkent is.)

Jartam vele terepre is, meglepoen jol vette az akadalyokat.Traktormintaval szerintem terepjaronak sem annyira rossz.

A tetoablak jo, de kicsi.A fejtamlakba epitett szorakoztato rendszert gyerekeseknek csak ajanlani tudom.Nagyon hosszu uton is lekoti a sracokat.Akar nyolc ora utazas is egy hang nelkul telik el, csak legyen eleg dvd.

A kanyarvilagitas csodalatos dolog, es jol is mukodik.A navigacio merhetetlenul sok hibat kovet el.Felrevezet, fokepp az amerikai, az europai pontosabb.

Ami viszont jobb az amerikai valtozatban az a SIRUS radio.Digitalis zene, rendkiuli hangminoseg, a legtavolabbi helyeken is,muholdrol.Hiba h Europaban nincs.Az elozo autombol okulva, nem engedtem hazai muhelyeket h "javitsanak" a hangrendszeren.Jo az ugy ahogy gyarilag ki lett talalva.Az hibatlanul mukodik.A magyar sufniszervizek altal utolag beszelet melynyomoval mindig gond volt, sokszazezerert.

Kormanyvaltot nem javaslom senkinek, mert haszontalan.Vissza nem valt, csak ha o is ugy gondolja, onallositja magat az automata,lassan is valt, es csak ha kedve van, akkor meg minek.

Hogy vennek e ujra?Gondolkodom.Miert:

1,Alig tobb mint ket ev alatt 55000 usd nagyon sok.
2,Szakertelem nelkuli,megis nagykepu, olajcserere szoritkozo szerviz.
3,Es ez volt az elso nyugati autom ami az uton hagyott.

Mellette szol a repi erteke:uzletet hozhat.
Elkerulod vele a kozlekedesi konfliktusokat.
Jol parkolhato, ha nem vagy szivbajos.

Van rosszabb es dragabb auto,igen.Nekem is volt.Am a sok apro elektromos hiba bosszusagot okoz,(mondhatjuk h minek bele ennyi extra:akkor suzukit vegyen akinek nem kell a technika) es sok penzert ez is cserben hagy, nincs mar meg az a legendas minoseg ami miatt a csillagos az lett ami.

Ezt pedig elvarom ennyiert.

Hibalista

- Distronic, nem ertenek hozza, kiporgesgatlo:ehhez sem ertenek.Olajat tudnak benne cserelni, es lemossak minden szerviz utan.Karpat utca mega a szakertelem ket kulon fogalom, de miutan uezzel az autoval Ontarioig mentem es ott is uezekkel volt gondom a Karpat mentsegere legyen mondva; ott se tudtak vele mit kezdeni.

Ide hordtam szervizbe

Karpat utca, miutan garancialis: A szakertelem teljes hianya, rendkivuli ontudat (a mire is?). Merhetetlen varakozasi idok.Abszolut gyenge ugyfelszolgalat. Ami fontos: a Mercedes gyari visszahivasos szervizeket sem csinaltak meg, erre amerikaban hivtak fol a figyelmemet, egyszeruen itt meg sem emlitettek.

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Borocz Arpad: ha valaki olyan kellett aki ismeri is az autot, es elfogadhato az alkatresz ara.Kicsereltettem az europaira a navigaciot,majd visszaszallitasnal visszarakattam az amit, annak a szerelonek a neve nem ugrik be de ok jok voltak.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? ML 430 Következő autója? Q5
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz Ml 2006 (2006)

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)