A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » Ml (1998-2005)

Ml ML270 CDI (facelift) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az S-osztályos teherautó. :D

Szöveges ítélet

Elég nagy fizikai méreteim vannak, de ki-be szállni nagyon egyszerű a kocsiból, az idősebb szüleim is szeretik hogy nem a földről kell felállni, nagyjából ezért nem w211-est vettem. Mondjuk ha 211-essel kéne ütközni, én inkább az ML-ben ülnék.

A komfortot úgy írnám le, hogy a w163-as egy "S-osztályos teherautó". Elég frankóak az ülései, a kormányállításnál viszont hiányolom, hogy csak fel/le pozíciót lehet állítani rajta. Nem tudom, hogy ezt a plusz extrának számítana (vagy nem is létezik ilyen lehetőség) -e vagy sem, de kéne mint egy falat kenyér. Nagy kő alatt lakik a nagy béka, nahh, ha érted, hogy mire gondolok. :P
Szeretem, hogy a dugóban nem a másik rendszámtábláját kell bámulnom, hanem elnézek a kocsik felett. Az utakon nem szívóznak, nem tolnak le, a tekintélye ugyan úgy megvan 15 éves létére.

Fogyasztásom olyan 10-11Liter, de valószínűleg a 275széles gumik is rádobnak egy litert, valamint dinamikusan (nem állat módjára) vezetek. Mondjuk a 275-ös gumikról nem mondok le, mert számomra megszűntek a kátyúk, a magyar utakhoz pont ez való.
Ha nyugisan vezetsz, akkor vegyesbe 10, hosszú pályás utakon 8-9.
Hallottam 9 literes fogyasztásokról is.

A rozsdával nincs akkora harc mint egy W210-esnél, de a csomagtérajtóra oda kell figyelni, a rendszámtáblánál és a csillagnál szeret púposodni.
Elektronikai problémák voltak/lesznek, de a szakik szerint elég jól szerelhető. Arról meg ne is beszéljünk, hogy annyi bontott alkatrész van hozzá, mint a tenger.
Itt is bele lehet nyúlni a szarba, de ez minden autóra igaz. A konstrukció jó, az állapot/megbízhatóság az előző tulaj(ok)tól függ.

Ha rám hallgatsz akkor érdemes úgy belevágni a vásárlásba, hogy van félretéve 4-500ezer ft, mert könnyen bele lehet csúszni egy váltó vagy porlasztófelújításba.
Vétel előtt nézesd át, rázópadon megmondják milyen állapotú a futóműve (2-3000Ft), diagon pedig (2-3000Ft) nagyon sok mindent ki lehet olvasni (befecskendezéstől kezdve a nem működő klímácsppantyúkig).

Ha előjön valami komolyabb, akkor frissítem az írásomat.

Hibalista

- 1. A hosszbordás szíj egyik tárcsájának a széle lepattant, így inkább lecseréltem mielőtt elfossa magát, ha pedig már azt leszedtük, akkor egy szíjat is cseréltem. - [hosszbordás szíj 5000.-] - [szíjtárcsa 6000.-] - - 2. Légtömegmérőre hibát dobott ki a computer, így azzal nem szórakozunk, kapott egy újat. - [Pierburg légt.mérő: 20000.- kedvezménnyel] - - 3. Váltóelektronika-váltócsúszás. - Ha lepadlózom, akkor a váltó hajlamos arra, hogy vészüzembe dobja az autót, az azt jelenti, hogy 3-asból se le, se fel nem vált. (Félreáll, motor ki-motor be és meg is oldódott a probléma). Ezt kb 500km-enként 1x játsza el, ha padlózom mint a hülye akkor hamarabb is elő lehet idézni. Volt 1-2 váltós akit felhívtam, kapásból 300ezrekkel dobálóztak. Ellenben van egy Sulyok László nevezetű szaki, aki azt mondta, hogy menjek el személyesen a kocsival, rádugjuk gépre, és akkor tud mondani érdemlegeset, mert lehet hogy egy 3000Ft-os csatlakozó, lehet hogy olajcsere, lehet hogy felújítás. Elmentem, kiolvasta, sajnos azt mondta, hogy nem tudja pontosan megmondani hogy mi a probléma, mert több sebből vérzik a váltó, a pénztárcámmal pedig nem szeretne játszani. Azt ajánlotta, hogy vegyek egy bontott váltót (150.000-ért találtam beép.garival), tegyük fel azt, és ha hibakódmentes, akkor inkább azzal foglalkozzunk, mint hogy a betegágy váltót újítgatjuk. - Így is lesz, ezt minél hamarabb el akarom intézni, mielőtt otthagy. (Mondjuk 7500km-t azóta beletettem, nem fog otthagyni...) - [Bontott váltó 150.000.-] - [Szerelés (csere) +olaj, szűrők stb. 60-70.000.-] - - Kisebb hibalista: - - -Izzítólámpa visszagyullad fél percre néha. - Valamelyik gyertya, vagy az elektronika szar. - Namármost, én mindenképpen olyan helyre fogom vinni, ahol ha beletörik a gyertyát, akkor van hozzá felszerelésük, hogy ki is szedjék, állítólag szeret beletörni. - - -Klímacsappantyúk nem 100%-osak, majd ránézetek ha lesz kedvem (nem lesz, nem fogom szétbontatni a műszerfalat, kicsit gyengébben fúj a rostélyokon, ennyi...) - - -Motor/váltótartó bakokat cserélnem kell, mert kezdi rázni a kasznit. - - -Ezt-azt kell cserélni a futóműben lassan, de még nem kopog semmi, nem is kóvályog az autó. - - Ezek költséges és elrettentő hibáknak tűnnek, de összeteszem kezemet-lábamat, hogy más nem jött elő, egy 15 éves prémium autónál bele lehet ülni a fenyőfába rendesen, ezek szerintem pont beleférnek. - - Dízel W163-at szerintem csak az vegyen, aki az üzemanyagmegtakarításon évente nyer vele 3-400ezret, mert egy porlasztófelújítás 250-300.000Ft környékén mozog. - Aki kevesebbet közlekedik, annak szerintem jobb választás a 320 benzin, bár nem ismerem, azt mondják, hogy örök mint a nyomor. - - Kormánymű egy kicsit ropog, ha egy helyben kell tekergetni a kormányt, lassan az is csereérett lesz (vagy kap egy felújítást, de csak akkor, ha tudok addig a helyére bontottat betenni, mert nincs kedvem hetekre letenni az autót.)

Ide hordtam szervizbe

Haver, Psycho a beceneve, Lakihegyen van. Inkább öregebb Merciket szerel, de olajcserét és kisebb dolgokat megold nekem ő is. (és nem mellesleg korrekt csóka)

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Váltószerelő, Sulyok László. BP 16ker, Árpádföldi u. Sok jót hallottam róla, illetve ott a tapasztalat amit korábban leírtam, nem hiszem hogy arra megy, hogy lehúzza az embert.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 330000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? W124 200D automata Következő autója? GL (2006 környéke) X164, vagy W164
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz Ml 1998 (2005 - 2005)

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)